Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Veel gestelde vragen beantwoord...

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb een probleem met the sims 2 bodyshop ik heb het gedownload en dan wou ik et instaleren maar het wil nooit openen iemand een oplossing voor mij?

bedankt in elk geval grtz pupijama

SNW Webmiss
14293 Posts

dat had ik de eerste keer ook :( dus toen heb ik mijn tijdelijke internetbestanden leeggegooid en het opnieuw gedownload... daarna lukte het wel

je moet trouwens ook direct x 9.0b hebben om de bodyshop te kunnen gebruiken. Deze versie van direct X kun je downloaden op http://www.microsoft.com/windows/directx/

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
nu weet ik tenminste dat het niet alleen aaan mij ligt :P
zow happy nu ik weet dat ik het binnekort kan spelen :woot :dance: : :D 8) :lol: :clap: :giggle:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben sinds de release van de BodyShop en de bekendmaking van de releasedatum van The Sims 2 ook heel erg blij :P

Deze week zal ik denk ik heel veel skins gaan uploaden voor de BodyShop/The Sims 2 :D:D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik vind bodyshop zooooo tof, mijn broers zitten nu altijd te zagen van ga is van die pc af!!! :P ik maak voordurend eigen skins (ik heb al veel oogkleuren,make-up, paar t-shirts en nu bezig aan haar gemaakt) zo tof :D :D :D :D

zeg Rosana die skins van jouw, kan je die kleren dan in the sims 2 bodyshop gebruiken? ik vind ze echt heel mooi die lange kleedjes van die tienermeisjes, ik wil ze ook op mijn eigen sims en geen nood ik zal ze alleen voor mezelf gebruiken want ik heb geen sims 2 site (elke keer dat ik een site bezig ben delete ik ze na een tijd toch, waarom weet ik niet :P)

thx grtz pupijama

SNW Webmiss
14293 Posts
tuurlijk mag je ze gebruiken voor jezelf ;) zolang je het maar niet steelt/redistributeert/kloont enzovoorts enzovoorts, zoals ook op de Regels pagina staat :D maar ik vind het erg leuk als je er zon plezier in hebt, en dat je iedere keer je site delete... is wel jammer. Misschien krijg je wel een heel leuke site :!: :D

Gnome Collector
78 Posts
even een mischien wel veel gestelde vraag zijn er al cheats voor sims 2 bekend?
Zo'n zin in Nachtleven

SNW Webmiss
14293 Posts
ik heb wel gelezen dat de rosebud code (voor geld) zou werken.. maar sommige mensen twijfelen daaraan. Het is wel gepost door Maxis zelf in een chat transcipt (in november 2003 geloof ik) dat rosebud zal werken.. :)

• Stats