Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Mijn downloads willen niet werken

Nooboo
2 Posts
Ik heb sinds kort 'de Sims 2 dierenpret collectie' gekocht en geïnstalleerd. Sinds toen gaat het fout met mijn downloads.
Ik kan sims en huizen downloaden van de website thesims2.com, ik kan ze opslaan maar niet openen.
Telkens ik ze open krijg ik een schermpje met 'Het pas bestaat niet. Controleer het pas en probeer opnieuw'

Ik heb zelf al alle spellen verwijderd en terug geïnstalleerd maar het werkt niet.

Help me alstublieft want ik wil écht graag de kleren en kapsels in mijn spel (aangezien ik onhandig ben met de sims body shop :p)

Emily

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
1ste Downloads hebben vaak bepaalde uitbreidingen nodig. Het is dus wel belangrijk om op de icoontjes te letten.
2de Controleer of in je Sims-map in Mijn Documenten een map Downloads gecreëerd is.
3de Kijk tussen de creaties van Rosana en probeer die uit. Deze werken gegarandeerd, dus hopelijk lost dat meteen het pad-probleem op.

• Stats