Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Ik krijg continue niet de download die ik wil!

Nooboo
1 Posts

Ik ben hier nieuw op het forum, maar speel Sims 2 al wel al heel lang. ;)

Maar ik ben toch sinds kort met downloads en alles begonnen.

Maar als ik bijvoorbeeld haar heb gedownload krijg ik in plaats er van gewoon standaard zwart haar te zien wat al in de Sims 2 standaard zit. En niet dat haar dat ik wou!
Is ook zo bij de kleding.

Ligt dat aan mij? Of gewoon aan de download die ik heb gedownload?

Ik doe het met de package installer gewoon. Maar er zijn ook wel eens downloads die ik moet 'unzippen' en alles en in OS(C: ) -> Gebruikers -> Marieke -> Documenten -> EA Games -> the sims 2 -> Downloads moet stoppen.

En dat is toch de goede manier? maar hoe komt het dan dus dat ik i.p.v. het haar dat ik wil, zwart standaard haar krijg wat ik al heb?

P.s: ik heb de Sims 2 gedownload + alle uitbreidingen. Dus niet gekocht, maar het werkt verder prima...

Alvast bedankt!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb niet zo'n zin in gedoe met EA over illegale games, dus om die reden helpen we mensen die illegale games in hun bezig hebben niet. Ik heb alle games legaal, en ik heb dit probleem niet...

Daarbij vind ik het erg vervelend dat je niet vermeld of de downloads waar je het over hebt van deze website komen of elders... Ik kan je vragen dus sowieso niet beantwoorden.

• Stats