Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Mijn zelfgemaakte huizen!

Nooboo
6 Posts

Hier ga ik voortaan al mijn sims 2 huizen die ik graag wil delen met jullie!

Ik hoop dat jullie de creaties mooi zullen vinden!

Dikke knuffel,
Sweetygirl2010

PS: Laat het even weten als je 1 van de dingen gebruikt, door bijvoorbeeld een foto ervan met jouw sims! Dat lijkt me leuk om erbij te vermelden dan!
Last edited by sweetygirl2010 on Aug 11, 2010 2:50pm, edited 1 time in total.

Nooboo
6 Posts
NAAM: Hondendierenwinkel The Dog
Kavelwaarde: $154.581
Kavelafmeting: 30x40

Informatie:
Dit is een grote hondendierenwinkel waar je alles kan vinden voor je hond. Ook kun je hier een nieuwe hond aan het gezin toevoegen. Ontmoet hier in de tuin andere hondeneigenaren en misschien vind je er wel nieuwe vrienden!

Image
Hier zie je de gezellige tuin van de winkel. Er is gekozen voor een ruime tuin, zodat de klanten hier ook samen kunnen komen met andere. Er is gekozen om een hoekje voor dieren te maken en een hoek voor kinderen, zodat deze zich hier niet kunnen vervelen.

Image
Hier zie je de grote selectie aan hondenmanden en hokken. Ze zijn er in alle vormen en maten, zodat er genoeg keuze is en het helemaal aangepas kan worden aan de keuze van de klant.

Image
Hier zie je de grote selectie aan eetbakken. Daarachter zijn de toiletten te vinden.

Image
Bij de kassa's kun je nog de 6 kleurige hondenbotten vinden om het kauwen van je hond te stillen. Ook kun je bij de kassa's de leuke halsbanden vinden. In de hoek vind je dan de trap naar de 1ste etage.

Image
Op de eerste etage is gekozen om verschillende honden te kunnen laten zien aan de klanten. Op deze manier hopen ze erop dat er altijd wel wat tussen zit voor de klant!

DOWNLOAD LINK:
http://www.mediafire.com/?948a1xkikiqxkh4

Nooboo
6 Posts
Ik ga nu weer aan de gang met de sims, maar heb volgende week vakantie, dus hoop dan genoeg downloads te kunnen plaatsen!!

SNW Webmiss
14293 Posts

Nooboo
6 Posts

Image
NAAM: Baby Shop
Kavelwaarde: $63.222
Kavelafmeting: 30x20

Is er een baby op komst? Kom dan naar de Baby Shop om alle benodigdheden te kopen! Je vind hier alles wat je baby nodig heeft!

Image
Hier zie je de begane grond. Je vind hier een selectie aan omkleedtafels, bedjes, eetstoeltjes en speelgoed.

Image
Op de eerste etage vind je de speciale collectie babyspullen. Ze zijn op een rij geselcteerd zodat men meteen de hele set kan kopen!

DOWNLOAD LINK:
http://www.mediafire.com/?nr7nhdkb97ux18g

Nooboo
6 Posts
Hier weer een creatie! Dit keer een bloemenwinkel!

Image
NAAM: Bloemenshop de Anjer
Kavelwaarde: $63.261
Kavelafmeting: 40x20

Opzoek naar leuke bloemen voor in je huis? hier vind je alle verschillende soorten die overal wel bij passen!

Image
Hier zie je de inrichting van de winkel. Overal waar je kijkt vind je verschillende soorten bloemen.

Image
Buiten is er gekozen voor een klein beetje recreatie, terwijl ook hier genoeg bloemen staan die je kunt kopen.

DOWNLOAD LINK:
http://www.mediafire.com/?32g7ccqiq4gqd2b

Nooboo
6 Posts

Image
NAAM: Bowlingbaan Knijn
Kavelwaarde: $297.064
Kavelafmeting: 60x30

Opzoek naar een leuke avond uit met het hele gezin? Kom dan naar Bowlingbaan Knijn! Hier kun je bowlen en lekker eten samen combineren!

Image
Hier zie je de bowlingbanen. Er is gekozen voor zoveel mogelijk banen zodat men niet te lang hoeft te wachten!

Image
Hier zie je de toiletten en de rust stukjes. Er is gekozen voor rust stukjes om even bij te komen en andere mensen te leren kennen.

Image
Hier zie je het muziek stuk. Hier kunnen kleine optredens gegeven worden om het gezelliger te maken.

Image
Hier zie je het restaurant. Je kunt voor of na het bowlen heerlijk gaan eten en het zo combineren zodat je een leuke dag of avond uit hebt.

Image
Hier zie je de ruime keuken die bij het restaurant hoort.

DOWNLOAD LINK:
http://www.mediafire.com/?nrn0ahgu88zu0en

• Stats