Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

bodyshop van de cd installeert niet?

Nooboo
1 Posts
Ik heb een probleem met bodyshop. Ik heb sims 2 dierenverhalen al een hele tijd, en probeerde laatst bodyshop van de cd te installeren. Op de CD staan in de map TSbin 2 bestanden, de ene is de gewone sims 2 dierenverhalen, de andere heet 'Packageinstaller' met het bodyshop logo. Ik neem aan dat je bodyshop installeert, als je daar op klikt. Dat heb ik een paar keer geprobeerd. Steeds als ik daarop klik krijg ik na een tijdje een nieuw scherm waarin staat:
'' Installatieprogramma de sims 2-inhoud
Dubbelklik op een bestand met creaties om de inhoud ervan te installeren.''

dan kun je op ok klikken, maar als je dat doet, gebeurt er helemaal niets.

Weet iemand of ik iets fout doe ofzo?

Ik heb al een keer de bodyshop van internet gedownload, maar daar had ik heel weinig keuze om te bewerken, echt maar 3 kapsels en twee tshirts enzo, en ik dacht dat je ook je gedownloade dingen moest kunnen zien daar?

ik hoop dat iemand me kan helpen.

SNW Webmiss
14293 Posts
Als het goed is, installeert BodyShop zich gewoon automatisch met het spel mee. Staat het niet in je programma menu anders?

Als er een losse variant op de Dierenverhalen CD wordt geleverd, dan is dat exact dezelfde versie die je via Internet ook kunt downloaden. Als er een betere versie geleverd wordt met Dierenverhalen, dan wordt die automatisch geïnstalleerd als je Dierenverhalen installeert.

• Stats