Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De familie Harper.

Terrible Townie
33 Posts
Yes! De sims is weer eens geinstalleerd en ik ben alweer 3 dagen vol op bezig met spelen! Hierbij mijn nieuwe gezinnetje:

Image
Welkom bij de familie Harper.

Image
Dit is Jake Harper. Jake is een echte sportfanaat. Hij doet thuis graag aan sport en is werkzaam als teammascotte. Ooit hoopt Jake het verder te maken in de sport. Daarnaast verdiept hij zich helemaal in de sportwereld en doordat hij zo actief en spontaan is, is het een hele gezellige man.

Image
Rose Harper, de vrouw van Jake. Ze hebben elkaar al op jonge leeftijd leren kennen en besloten al snel dat ze de waren zijn voor elkaar. Rose heeft een grote aanleg voor sport, maar ze is veel liever creatief bezig. Ooit hoopt ze namelijk haar eigen winkeltje te kunnen openen.

Image
Dit is Desiree Harper, de dochter van Jake en Rose. Rose is momenteel werkloos om thuis te zijn bij Desiree. Zowel Jake als Rose zijn het met elkaar eens dat je als ouder bij je kind moet blijven. Wat Desiree nou een leuke meid maakt is dat ze erg speels en actief is. Ze staat graag open voor nieuwe dingen.

Image
Dit is het huis wat de Harpers hebben gekocht. Jake heeft namelijke een grote som geld geerfd van zijn Ome Charlie. Die is helaas na een hartaanval overleden.

Image
Dit is de grote tuin aan de achterkant. Er is een tuinier in dienst genomen om alle planten te verzorgen die er staan. Ook kun je zien dat Jake weer heeft gedacht aan zijn hobby, namelijk het basketbal veldje.

Image
Hier zie je de indeling van het huis.

Image
Zodra ze binnen zijn gaat Jake zijn basketbal veldje uit proberen. Meteen geniet hij er al van dat wanneer hij wil, hier een balletje kan gaan gooien of samen met zijn vrienden kan gaan spelen.

Image
Rose bekijkt meteen de nieuwe ezels, penzelen en doeken. Hiermee kan ze heerlijk aan de gang en ze wil over een tijdje misschien een berg ruimte aanmaken, zodat ze daar haar spulletjes kwijt kan die ze later wil verkopen.

Image
Ook Desiree is meteen het huis gaan verkennen. Op haar kamertje kwam ze meteen de tekentafel tegen. Meteen ging ze driftig aan de gang met pen en papier.

WORD VERVOLGD!
--------------------------------------------

Ik hoop dat jullie dit een leuk begin vinden! Ik post elke keer 10 foto's tegelijk, zodat er wel echt een verhaal in komt! Veel plezier met lezen en laat me weten wat je er van vind!

Terrible Townie
33 Posts

Image
Nadat Rose het schilderen weer ff zat was, zag ze meteen de pottenbakkerij staan. Ze herkende dit nog van vroeger, dat haar eigen moeder dit deed. Ze had hier dan ook specifiek om gevraagd en kon al niet wachten om het uit te proberen.

Image
Dan moet Desiree ineens naar het potje toe. Ze begint gelukkig al steeds meer zelf aan te geven dat ze moet. Nu nog het trainen dat ze het zelf kan gaan doen.

Image
Voor het avond eten maakt Rose heerlijke hotdogs. Ze weet dat Jake hier gek op is en zolang het nog mooi weer is kunnen ze nog heerlijk buiten eten.

Image
Terwijl Rose in de tuin bezig is met de hotdogs is Jake bezig met Desiree. Hij wil haar leren lopen. Het zal nog wat oefening kosten, maar het wil al aardig lukken.

Image
Dan is het eten klaar. Desiree word heerlijk in haar stoeltje gezet met een flesje.

Image
En Jake en Rose gaan heerlijk genieten van de hotdogs. In de tussentijd praten ze een beetje bij. Het duurt namelijk nog 3 dagen voordat Desiree jarig is en ze een kind word. Ze willen een leuk feestje maken en zorgen dat Desiree haar kamer een beetje is opgeknapt. Daarnaast vind Rose dat er wel wat kleding in de kast moet hangen voor haar. De aankomende 2 dagen moet Jake werken, dus besluit Rose vanavond te gaan.

Image
Niet lang na het eten is Desiree al zo moe dat ze heerlijk in slaap valt bij Jake in zijn armen. Snel legt hij haar in haar warme bedje zodat ze niet wakker wordt.

Image
Meteen krijgt Rose haar kans en belt ze haar beste vriendin, Mandy van Zandvoort op. 'Hey Mandy! Hoe is het meid?' vraagt Rose vrolijk. 'Ja heerlijk. Bij jou?' word er geantwoord. 'Ja top! Maar ik heb een vraagje, Desiree is over 3 dagen jarig en dan word ze een kind. Zou je ff met me mee willen de stad in om wat leuke kleding te halen? Dat is wel zo leuk voor haar!' Meteen hoort ze aan de andere kant een ja. 'Oke, dan bel ik nu de taxi en dan zie ik je zo!' zegt Rose en snel hangt ze op.

Image
Terwijl Rose aan de telefoon bezig is, zit Jake een opvoedboek te lezen. Ze hebben namelijk nog wel een paar jaar te gaan en wat kan er nou meer kwaad dan even wat informatie in je opdoen??

Image
Al snel zijn de 2 dames bij de kleding boetiek aangekomen.

WORD VERVOLGD!!
--------------------------------------

Er is pas weer een update over 2 a 4 dagen. Heb deze week avonddienst. Kan het eerder doe ik het eerder natuurlijk!
Veel plezier met de 2 update's!!

Servo's Slave
129 Posts
Two and a half man, right? :P Jake, Charlie en Alan, en is het Rose waar Charlie eerst mee opscheept zat? ;o Of een andere? :P OH SORRY OFFTOPIC :lol: Leuke update :p
Image

Terrible Townie
33 Posts
Hihi hoe kom je erbij :D kon geen namen meer verzinnen en vond dit wel een leuke oplossing :D

Maar bedankt voor het compliment!

Terrible Townie
33 Posts
Morgen komt er weer een nieuwe update! Me vriend is namelijk de laptop bij zijn ouders thuis vergeten, daardoor kon ik vandaag nog niet updaten! morgen dus weer!!

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts

Terrible Townie
33 Posts

Terrible Townie
33 Posts
Het bleek dat ik vandaag vrij ben en nu dus geen avonddienst heb! Het word dus tijd voor een nieuwe update!! Hierbij:

Image
Ze besluiten eerst even bij te kletsen en een balletje over te gooien.

Image
Als ze eenmaal zijn uitgepraat gaat Rose opzoek naar leuke kleding. Ze besluit wat leuke hippe kleding en wat verkleedkleding te kopen. Zo is er keus genoeg! Ook voor zich zelf besluit ze nog 2 jurkjes mee te nemen.

Image
Eenmaal thuis aangekomen merkt Rose dat Desiree nog wakker is. Ze besluit nog even met haar het lopen te gaan oefenen.

Image
In de tussentijd heeft Jake het boek over opvoeding uitgelezen. Hij begrijpt nu beter de signalen die Desiree doorgeeft.

Image
Na lange tijd oefenen heeft Desiree het lopen onder de knie!

Image
Na die grote verassing besluit Rose haar gedachtes even opzei te zetten en verder te gaan met het bord. Al snel heeft ze hem af en super trots hangt ze hem aan de muur.

Image
De volgende ochtend is Rose al vroeg wakker om ontbijt te maken.

Image
Gezellig met zijn 3e zitten ze in de eetkamer aan het ontbijt. Jake en Rose bespreken in de tussentijd dat ze voor even de pooltafel weg zullen halen om Desiree haar verjaardag te kunnen vieren. Ze willen het lekker groot vieren met alle vrienden en als het op het moment droog is kan er zelfs nog buiten gezeten worden!

Image
Na het eten besluit Jake dat het tijd word om Desiree te leren praten. Hij heeft nog een paar uur voor hij aan het werk moet en hoopt dat hij dan al aardig ver is met haar. Gelukkig is ze erg nieuwschierig en wil ze graag dingen leren!

Image
Dan besluit Rose om Oma van Zandvoort te vragen om langs te komen. Dat is de moeder van Mandy en ze was altijd al een soort tweede moeder voor Rose. Ze word Oma genoemd door alle kinderen in de buurt, maar Rose zegt uit gewoonte ma. Ze wil graag aan haar vragen hoe het feestje er een beetje uit moet zien. Als moeder van 6 pleegkinderen zal ze dat vast wel weten.

WORD VERVOLGD
--------------------------------------------

De volgende update zal hopelijk dit weekend (denk zondag) geplaatst worden! Hoop dat jullie het nog leuk vinden!

Servo's Slave
129 Posts
Leuk! :p Ik kwam erbij omdat we dat ook volgen :p
Image

• Stats