Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

simsfreak's creaties

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts

ik ben weer begonnen met sims 2 spelen en ook met dingetjes maken voor sims 2 :) ik doe het simpel met paint, verwacht niet veel maar wel wat :)
mijn creatie die ik vandaag heb gemaakt het is slaapkleding:
voor
Image

na
Image

ik hoop dat jullie het leuk en mooi vinden

gr jer

2316 Posts
Woow dat heb je knap gedaan ik vind het heel mooi en krijg het je niet nagedaan!! :eek: Ik heb de sims 3 eigenlijk niet meer aangeraakt en speel nog steeds sims 2. Leuk om te lezen dat jij het ook nog speelt ;)

xxx
ImageImage

Nooboo
4 Posts
Erg knap hoe je dat doet, ik kan het zelf ook niet en als ik het probeer dan blijft er iets heel raars over :P Ik speel zelf ook nog sims 2 dus daarom is het wel leuk als je weer eens wat nieuws ziet :P

admin rakki: ik heb je avatar verwijderd omdat hij te breed is en het forum uittrekt.

1056 Posts
hier heb ik nog wat: ik heb die kleren niet zelf gemaakt maar gedownload(de bovenste foto) maar ik heb het zelf veranderd omdat ik die schoenen niks vond dus ook meteen een beetje van de rest ;)

voor
Image

na
Image

Nooboo
23 Posts
En dat haar van dat meisje(laatste foto).
Je hebt het mooi veranderd.
Met die eerste slaapkleding en dan na, heb je dat ook zelf gemaakt??

1056 Posts
dank je :) ik had weer wat veranderd maar dat laat ik later wel zien :), over dat haar dat komt van peggyzone uit de shop ;) en over die slaapkleding de eerste zit standaard in het spel en de 2e heb ik helemaal zelf gemaakt :)

Nooboo
23 Posts
Ik doe je niet na!!!!!!!! Alleen bij mij doet de sims heel raar dus daar moet ik nog even naar kijken. Het enige van dingen maken dat lukt is bij mij de ogen :p

1056 Posts

maja dit wilde ik laten zien:
Image
Image

Nooboo
23 Posts
Je moet er echt iets mee gaan doen!!!!!!!
Die dingen zijn echt zoo mooi!!

P.SIk kan nu ook al lippen :p. Nu nog wat oefenen!

2137 Posts
Ik vind het heel leuk Simsfreak, je kunt ze ook ter download beschikbaar stellen op internet ofzoiets, want ze zijn echt leuk gelukt! :D
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1056 Posts
dat kan idd maar dan zou alleen de eerste kunnen, want voor die andere 2 heb je een mesh nodig en die kinderkleding had ik va de exchange ;) duss

2137 Posts
Het was dan ook alleen maar een suggestie. :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats