6 posts
• Page 1 of 1
School Bouwen
Heee, Ik ben al een tijdje opzoek naar spullen waarmee ik een school kan bouwen. (schoolborden, schoolbanken enz.)
Alvast Bedankt
Xxx Jill
Alvast Bedankt
Xxx Jill

kijken even op MTS(ModTheSims) daar staan vaak hele handige dingen en vast ook voor sims2
Oke bedankt

Hoi, zou jij me misschien kunnen uitleggen hoe je de bestanden download ?kijken even op MTS(ModTheSims) daar staan vaak hele handige dingen en vast ook voor sims2

Want dat is een WinrAR bestand.. het werkt niet bij me :s
hoi, je kunt op around the sims 2 . com ook wat vinden, ga dan naar sims 2 downtown (en ville), en dan is het nummer 8 als je die spullen download moet je ze uitpakken (extract here/hier uitpakken) en dan in de map downloads van sims 2 plaatsen (EA Games -> The Sims 2 -> Downloads, als deze nog niet bestaat moet je hem zelf aanmaken) Ik hoop dat het lukt!
Groetjes Emma
Groetjes Emma
WinRar is een compressieprogramma. Het freeware programma 7z is uitermate geschikt om zowel zip als rar te openen en uit te pakken.Hoi, zou jij me misschien kunnen uitleggen hoe je de bestanden download ?kijken even op MTS(ModTheSims) daar staan vaak hele handige dingen en vast ook voor sims2
Want dat is een WinrAR bestand.. het werkt niet bij me :s
Gewoon even downloaden en installeren. Su6...
6 posts
• Page 1 of 1
-
- Stats
-
-