Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

School Bouwen

Terrible Townie
45 Posts
Heee, Ik ben al een tijdje opzoek naar spullen waarmee ik een school kan bouwen. (schoolborden, schoolbanken enz.)

Alvast Bedankt
Xxx Jill
Image

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
kijken even op MTS(ModTheSims) daar staan vaak hele handige dingen en vast ook voor sims2

Terrible Townie
45 Posts
Image

Nooboo
2 Posts
o0simsfreak0o wrote:kijken even op MTS(ModTheSims) daar staan vaak hele handige dingen en vast ook voor sims2

Hoi, zou jij me misschien kunnen uitleggen hoe je de bestanden download ? :)
Want dat is een WinrAR bestand.. het werkt niet bij me :s

Nooboo
1 Posts
hoi, je kunt op around the sims 2 . com ook wat vinden, ga dan naar sims 2 downtown (en ville), en dan is het nummer 8 als je die spullen download moet je ze uitpakken (extract here/hier uitpakken) en dan in de map downloads van sims 2 plaatsen (EA Games -> The Sims 2 -> Downloads, als deze nog niet bestaat moet je hem zelf aanmaken) Ik hoop dat het lukt!
Groetjes Emma

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
o0simsfreak0o wrote:kijken even op MTS(ModTheSims) daar staan vaak hele handige dingen en vast ook voor sims2

Hoi, zou jij me misschien kunnen uitleggen hoe je de bestanden download ? :)
Want dat is een WinrAR bestand.. het werkt niet bij me :s

WinRar is een compressieprogramma. Het freeware programma 7z is uitermate geschikt om zowel zip als rar te openen en uit te pakken.
Gewoon even downloaden en installeren. Su6...

• Stats