Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Problemen met bodyshop

Nooboo
2 Posts
Ik heb sinds kort bodyshop ontdekt. en ik heb er wat problemen mee.
Ik heb een aantal creaties gemaakt, en wil die in het spel zetten maar dat lukt niet, maar de opties voor aangepast materiaal te gebruiken staat aan. Als ik op importeren in progamma klik, komen de creaties niet in het spel terecht. Of moet ik de creaties eerst in de map downloads zetten. Wat doe ik fout?

De keuze van de verschillende te bewerken kledingstukken is heel klein, ik kan bijv maar 1 shirtje bewerken, 1 broek en 1 jurk, zijn er mogelijkheden om meer kledingstukken te krijgen die je dan kan bewerken. Zoja hoe krijg je die?

En mijn laaste vraag, ik heb een aantal dingen gedownload, maar niet alle downloads vind ik terug in het spel, waar ligt dit aan?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

SNW Webmiss
14293 Posts
Je zegt dat je maar een paar dingetjes kunt aanpassen. Heb je Bodyshop gedownload of gebruik je de versie die bij het spel komt? Want de downloadbare versie is enkel voor mensen zonder het spel. Het basisspel van The Sims 2 heeft een volledige, goed werkende versie van Bodyshop. Overigens moet je altijd de nieuwste Bodyshop selecteren. Stel dat je dus expansions en stuff packs hebt, dan moet je de nieuwste Bodyshop openen die je hebt. Als je alle pakketten hebt, is dat dus Villa en Tuin Accessoires. Ik hoop dat je hiermee wat geholpen bent!

Afhankelijk van waar je downloads vandaan haalt, kun je kijken waar het aan ligt. De meeste sites bieden hun downloads in zip of rar formaat aan. Deze moet je uitpakken en dan in de Downloads map zetten. (Mijn DocumentenEA GamesDe Sims 2Downloads is de map geloof ik). Op sommige sites, waaronder SNW, worden downloads (iig die van mij) als sims2pack of sims2skin ingepakt. Deze hoef je enkel te dubbelklikken en dan installeert het zich vanzelf. Je kunt voor alle zekerheid voor het installeren even de map Downloads aanmaken als je deze niet hebt.

Verder moet je ook erop letten of je wel de juiste spellen hebt met downloads. Op SNW bijvoorbeeld zijn er best wat downloads waarvoor je uitbreidingspakketten of accessoirespakketten nodig hebt.

Ik hoop dat je hiermee vooruit kunt. :)

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Sommige downloads hebben zogenaamde meshes nodig. Meestal zijn die meeverpakt, soms moet je ze apart downloaden en in de Downloads Map van je Sims-map zetten.

Nooboo
2 Posts
Bedankt voor de antwoorden! Het is me nu duidelijk. Ik had bodyshop gedownload. Ik wist eerlijk gezegd niet dat het ook op de cd stond :oops:

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Jahoor! Staat altijd op een CD van De Sims 2, ook bij uitbreidingen dacht ik. :)
En geef niets joh! Iedereen leest of kijkt ergens wel eens overheen. ;)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Is inderdaad een veelvoorkomend probleem dus geen zorgen, als we kunnen helpen doen we dat graag ^^

• Stats