Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Rood/roze buurten en muren

Nooboo
3 Posts

Ik heb een probleem en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Als ik een buurt opstart, dan is telkens het gras rood en roze dit gaat de heletijd flikkeren. de huizen die je ziet zijn wel normale kleuren.
ik heb hiervan een filmpje gemaakt:
http://s280.photobucket.com/albums/kk18 ... vie000.flv
Maar als ik een huis aan klik om mee te spelen, dan is het wel goed, maar zijn alleen de muren rood. voor de rest doet alles het goed.
ik heb al bij beeldopties gekeken maar eigelijk weet ik ook niet zo goed wat ik daar moet veranderen
Misschien dat iemand kan zeggen welke balkjes waar moeten staan bij beeldopties?
alvast bedankt!

Team Llama
364 Posts
Image

I luff artikelen schrijven. <3

Nooboo
3 Posts
maar ik heb hem eerder geinstaleert op dezelfde computer,
maar toen deed hij het wel gewoon.
in een andere oude topic las ik dat je alles in de map thumbnails meot verwijderen,
maar het maakt niet uit als dit weg is?

Team Llama
364 Posts
Image

I luff artikelen schrijven. <3

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Mwah, dat kan geen kwaad denk ik hoor, thumbnails zijn verkleinde versies van originele plaatjes, heb je ook op PhotoBucket wanneer je iets geupload hebt.
Kan zoals celeste zegt dus, geen kwaad. :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Nooboo
3 Posts
De thumbnails map verwijderen had geen zin.
Nu heb ik de sims op reis en seizoenen er af gegooid en nu is het probleem verholpen.
Nu zit ik alleen met het volgende probleem.
Ik hoop dat je me daarook mee kan helpen
Ik heb sims huisdieren als laatst geinstaleert en nu wil ik hem opstaren.
Dat wil ook wel en ik kom in de buurt die weer normaal is.
Maar als ik een familie maak of naar een huis wil waar al een familie woont, loopt hij telkens op het laatste moment vast en staat er een balkje dat hij word afgesloten.
Ik hoop dat je mij kan helpen?
Iedergeval bedankt voor het andere probleem!

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Als ik het zo bekijk, denk ik dat je een resolutieprobleem hebt.
Het kan even tijd kosten, maar misschien moet je een beetje experimenteren met het beeldformaat en de kwaliteit van de grafische kwaliteiten.
Mbt het huisdierenprobleem, controleer of de laatste patch tussen Huisdieren en Op Reis geinstalleerd is.

En ... helaas in het ergste geval, weet ik niet of je veel downloads hebt ... het kan zijn dat er een corrupte tussen zit en dan kan het hele zaakje ook vastlopen.
Hopelijk kom je nu een stukje verder!

• Stats