Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Zwevend Hoofd

Terrible Townie
45 Posts
Het hoofd van mijn sims zweeft als ze in bad gaat, Weten jullie misschien hoe dat komt? of hebben jullie dat ook?
De Foto:
Image
Sorry ik krijg de foto niet groter.

Xxx Don'tForgetMe
Last edited by Don'tForgetMe on Sep 07, 2009 7:11pm, edited 4 times in total.
Image

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Foto's zet je neer door eerst je in De Sims 2/3 ( in dit geval De Sims 2? ) gemaakte plaatje op een fotoupload site te zetten, zoals PhotoBucket of TinyPic.
Daar kies je dan de link met [img]hier%20de%20link%20van%20je%20plaatje[/img]
Als het dus maar tussen [IMG] tags staat. Anders werkt het niet.

Dan plak je die code in een bericht hier, en druk je op OK.
Zo makkelijk is het! Mocht je nog ( aanvullende ) vragen hebben, treuzel niet!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Terrible Townie
45 Posts
Okee maar ik heb nu nog geen antwoord op mijn vraag
Image

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Op je vraag wist ik geen antwoord, maar je stelde dus 2 vragen in een, dus ik probeer als moderator de vragen te beantwoorden die ik ook KAN beantwoorden. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb geen ervaring met zwevende hoofden. Als niemand hier antwoord heeft kun je het officiële Sims 3 forum proberen!

Nooboo
1 Posts
heb je misschien Inteen 3 gedownload? Zo ja, dan heb je voor je (zwangere) tiener-sims speciale zwangerschapskleding nodig..

groeten, ittepopje2

Terrible Townie
45 Posts

Xxx
Ik heb geen ervaring met zwevende hoofden. Als niemand hier antwoord heeft kun je het officiële Sims 3 forum proberen!
Image

Terrible Townie
45 Posts
Ik heb geen inteen of insim. Dat vind ik nie zo fijn spelen, de boolprop code vind ik fijner.
Don'tForgetMe,
heb je misschien Inteen 3 gedownload? Zo ja, dan heb je voor je (zwangere) tiener-sims speciale zwangerschapskleding nodig..

groeten, ittepopje2
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ah mijn fout, ik had niet gezien dat het om Sims 2 ging. Hmmm ik heb in Sims 2 wel vage dingen meegemaakt. Een Sim die ineens onzichtbaar was, op de trouwring na. Dat kwam omdat er een bug in het spel zat waarbij mijn Sim (die in de top van de ordehandhaving zat) lopend naar het werk ging, en dan vliegend terug kwam.

Maar als ik naar die foto kijk, snap ik er eerlijk gezegd niets van. Ik heb dat bad tenslotte ook en bij mij gebeurt het niet. Draagt je Sim een custom kapsel ofzo? Ik heb echt geen idee maar misschien is het zoiets raars..

• Stats