Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

onzichtbare objecten?

Nooboo
2 Posts

Ik heb al een tijdje Sims 2 op mijn computer staan met alle uitbereidingen, maar vele objecten zoals ramen/deuren/displays zijn gewoonweg onzichtbaar.
ik kan ze selecteren en je ziet die groene of rode vakjes eronder wel, maar je ziet ze gewoon niet. als je een deur plaatst, zie je gewoon nog de muur. Nu ik bijvoorbeeld een winkel wil maken, kan ik niets displayen, want alle displays zijn onzichtbaar. ook zijn sommige ramen zoals het keizerraam ingepakt lijkt wel. ook alle werkbanken voor in de winkel zijn ingepakt.

weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen?
heel erg bedankt ^^ XD

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ben je tijdens het installeren fouten tegen gekomen?
Zijn het objecten van EA of gedownload?
Gebruik je hacks/downloads etc?
Heb je eigenlijk ook de nieuwste CEP? :p <--- Geen idee of het daaraan kan liggen, maar t is een mogelijkheid. ;)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Nooboo
2 Posts
Ik heb de sims van internet ja, van een stel vrienden waarbij hij het allemaal perfect doet... en voor zover ik weet ben ik geen fouten tegengekomen... Ik heb geen objecten gedownload.. En ik heb de laatste CEP gedownload, maar er is geen verschil. ook aangezien ik geen gedownloade objecten heb ;)

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Dan zou ik het toch echt niet weten. Misschien toch eens opnieuw installeren, doe is gek. ;)
En wacht anders ook effe op een ander lid/moderator/admin, misschien kan die je wel helpen :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ga er vanuit dat je m illegaal hebt, naar aanleiding van je vorige post.
Illegale versies van De Sims 2 werken vaak niet goed. Je kunt dan wel spelen maar er zijn allerlei errors tijdens het bouwen e.d. Ikzelf heb de spellen gewoon legaal en dus geen ervaring met dit soort problemen. Ik zou ook niet weten wat je eraan moet doen. En daarbij ondersteunen we geen illegale games, ik wil geen problemen met EA. Mijn advies, koop het spel gewoon. Ik heb dergelijke errors nog nooit gehad met mijn legale games.

Je kunt Jean's advies opvolgen en het opnieuw installeren maar ik betwijfel eigenlijk dat dat het probleem oplost. Je hebt wellicht een "kapotte" versie gekregen vanwege een crack oid. Oplossing: geen crack gebruiken.

Nooboo
1 Posts
Ik heb het spel helemaal legaal, maar heb hetzelfde probleem.

SNW Webmiss
14293 Posts
Weet je toevallig of je computer goed genoeg is voor de games die je hebt? Elke uitbreiding/accessoires pack maakt het spel zwaarder en dat kan soms betekenen dat het spel raar gaat doen, grafische problemen niet uitgesloten.

Je zou kunnen proberen om de drivers van je videokaart bij te werken. De drivers zijn eigenlijk altijd gratis te downloaden op de website van de fabrikant.

• Stats