Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Familie Suurendonk

Myshuno Addict
759 Posts
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)

Terrible Townie
33 Posts

Ik ben trouwens ook bezig met een nieuw project, ik denk dat hier aardig wat tijd in zal gaan zitten. In de tussentijd probeer ik toch wel 1x in de 2 weken zowiezo een nieuwe update te houden!

Image

Al snel vond Jeroen het tijd dat ze een nieuw huis zouden laten bouwen. Stiekem liet hij op zijn werk, door een collega van hem, tekeningen maken voor een nieuw huis. Toen dit eenmaal af was liep hij naar Amanda toe. 'Moppie, ik heb eens zitten denken' begon Jeroen kalm, 'nu er een baby op komst is, zullen we toch echt een groter huis moeten hebben. Waar zou jij die kleine hier kwijt willen?' zei hij toen hij de kamer rondkeek. Amanda was het hier helemaal mee eens, maar er zat haar toch iets dwars, waar zullen ze die tijd verblijven? Hierop had Jeroen ook al een antwoord. Hij had een goede tent mee gebracht, van zijn werk. Dit leek Amanda weer helemaal niks. 'Wacht maar af, je zult het prima vinden' zei Jeroen toen snel met een zwoele stem. Plotseling vond Amanda het inderdaad niet zo heel erg meer.

Image

Na een week lang in de tent te hebben geslapen, was eindelijk het huis kwijt. Amanda was meteen helemaal verkocht eraan. 'Ow mijn god! 2 verdiepingen! 2 Badkamers!' gilt Amanda uit als ze door het huis heen loopt. Ze is meteen helemaal verkocht aan de kinderkamer. 'Moet je zien schat, al dat kleine spul! Hoe lief??'

Image

Dan ineens krijgt Amanda mega pijn in haar buik! De baby komt eraan! Meteen bracht Jeroen haar naar het ziekenhuis. Na een bevalling van 5 uur, kwam de baby op de wereld terecht. De bevalling verliep gelukkig helemaal soepel, Amanda had weinig pijn er aan overgehouden. Zodra Amanda en Jeroen hun kersverse dochten in hun armen hadden, wisten ze hoe ze haar gingen noemen: Charlotte Suurendonk!

Image

Toen ze eenmaal thuis waren, begonnen de nieuwe ouders vol moed aan het verzorgen van de kleine. Charlotte bleek geen moeilijke meid te zijn, al liet ze nu wel al heel duidelijk merken wat ze wou. Amanda en Jeroen zijn natuurlijk mega trots en vertroetelen het kleine meisje helemaal!

Image

Al snel werd het tijd dat er weer gewerkt werd. Amanda was hier niet zo heel blij mee, ze vond het niet zo een prettig idee om haar dochtertje achter te laten bij een vreemde. Ze besloten dan ook samen op de oppas eerst eens op bezoek te nemen en misschien een paar dagen proef te draaien. Zo konden ze precies zien wie ze in huis hadden gehaald.

Nooboo
6 Posts

Terrible Townie
33 Posts

Nieuwe update komt er snel weer aan :D

Terrible Townie
33 Posts

Mijn sims is helaas vasgelopen :hothead: Ik heb hem moeten verwijderen :shake3:
Ik kan dit verhaal helaas niet afmaken, ik had ook nog geen back-up gemaakt :bite:

Het spijt me mensen! Ik heb hem gelukkig wel alweer opnieuw geinstalleerd, ik ga dus zeker snel aan de gang met een nieuw verhaal! :mad:

*SNIK* *SNIK*!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ahhh da's echt jammer :( Maar geef de moed niet op zou ik zeggen. Want je verhalen zijn erg leuk :D
Ik zie dus uit naar een nieuw verhaal! :mryellow:

Terrible Townie
33 Posts

Maar heb het aankomende weekend avonddienst en morgen nog een dagdienst.

Morgenavond dus nog ff lekker genieten van me mannetje en me daarna weer lkk krom werken :P

• Stats