Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Familie Suurendonk

Terrible Townie
33 Posts
Hallo allemaal! Dit is mijn eerste verhaal, ik hoop dat jullie het leuk vinden!!

Comments zijn natuurlijk welkom ;)

Image

Hallo allemaal! Mag ik jullie even voorstellen aan de familie Suurendonk! Jeroen en Amanda zijn sinds kort getrouwd, maar wel al vanaf hun 17de bij elkaar! Al jaren kijken ze naar dit punt uit, het punt dat ze op zichzelf kunnen wonen! Ze zijn dan ook naar een verre buurt verhuist, zodat ze daar rustig hun leven kunnen opbouwen.

Image

Zodra ze alles in orde hebben gemaakt in hun nieuwe huisje, besluit Amanda meteen een baan te zoeken. Ze wil graag de zorg in! Gelukkig worden er vele mensen gezocht in de zorg en al snel vind ze de vacature die perfect is voor haar. Meteen nadat ze haar sollicitatiebrief en C.V heeft verstuurd, gaat ze aan haar vaardigheden werken. Die heeft ze met een nieuwe baan natuurlijk wel nodig!

Image

Nu Amanda zo intensief bezig was met een nieuwe baan, wou Jeroen natuurlijk niet achterblijven. Hij wist totaal nog niet wat hij wou gaan doen, misschien wel de horeca in?! 'Mmm, ik kies gewoon de best betaalde baan!' denkt Jeroen bij zichzelf als hij achter de PC plaatsneemt. Dit werd het leger, niet precies wat hij wou, maar het was iets! Ook hij begon meteen aan zijn vaardigheden te werken, hij wou niet graag onderdoen voor zijn vrouw.

Image

Die avond, was de eerste avond dat ze samen in hun nieuwe huis doorbrachten. Ze waren eindelijk met zijn 2e, niemand die zomaar de kamer binnen komt lopen terwijl jij wat privacy wilt hebben! Dit moest gevierd worden volgens Jeroen en hij wist ook precies hoe!

Image

Al de weken daarop werkt Amanda veel. Ze wil graag wat hoger op komen in haar baan. Gelukkig heeft ze in de afgelopen tijd ook wat promoties binnengehaald.

VOLGENDE X WEER MEER!

[/center]

SNW Webmiss
14293 Posts
Leuk hoor :D Alleen werken de center BBcode tags niet :p
Ik kijk uit naar het volgende deel! :D

Terrible Townie
33 Posts

Dankje wel :D Zal snel gepost worden!

Terrible Townie
33 Posts

In de tussentijd liepen bij Jeroen ook de promoties binnen. Hij vond het leger toch wel heel er leuk!

Image

Die avond, na de 5de promotie die Jeroen gekregen had, besloot hij eens lekker voor zijn vrouw te koken. Hij maakte alles in orde en deed zijn mooiste pak aan, al had hij weinig keuze, hij heeft er maar 1...

Image

Zodra Amanda thuis kwam, vielen meteen de lekkere etens luchtjes op. Ze was heel verbaast en voordat ze om haar man kon roepen, stond hij naast haar. 'Lieverd! Fijn dat je thuis bent' en hij kust haar zo vol op der mond. 'Ik heb heerlijk gekookt, ga je lekker in orde maken, trek een mooie jurk aan, dan gaan we straks lekker eten!'

Image

Eenmaal aan tafel vraagt Amanda waar ze dit aan heeft verdiend. 'Dat is het leuke schat! aan niks! Ik heb vandaag weer een promotie gehad en met jou gaat het zo goed! Ik vond even dat dit gevierd moest worden met een etentje! En smaakt het?' vraagt hij aarzelend aan haar. 'ja het is heerlijk!!' en vrolijk eet ze de rest op.

Image

Dan ineens voelt Amanda een raar gevoel in haar buik. Het is wel alsof ze iets voelt bewegen. Dan in 1 klap, is ze ineens een stuk dikker. Verbaasd kijkt ze naar beneden, dan schrikt ze en rent ze naar de slaapkamer. 'Waar is het! Waar is het!!' roept Amanda terwijl ze door haar nachtkastje heen gaat. Als ze eenmaal heeft gevonden wat ze zocht, slaakt ze een gil. Meteen rent Jeroen op haar af. 'Wat is er lieverd?' en hij kijkt verast blij. 'Ik ben de pil vergeten! Nu ben ik zwanger!!!' en ze kijkt hem verschrikt aan. 'Lieverd! We kunnen het hebben! We wonen nu op ons zelf, hebben beide een goede baan! We kunnen het aan!' antwoord Jeroen terwijl hij haar op de bank helpt. 'Ga nou maar even lekker slapen, dan praten we er straks nog over!'

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Doe gauw weer verder :D
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh ja leuk, leuke vertelwijze ook enzo :D
Ik zie uit naar meer! :mryellow:

Terrible Townie
33 Posts
Dank jullie wel! Ik heb nog wat foto's, ik zal ze even bewerken en ze der op zetten!

1056 Posts

Terrible Townie
33 Posts

Nadat Jeroen te horen had gekregen dat Amanda zwanger is, besloot hij heel goed voor haar te zorgen. Dit was haar eerste zwangerschap en wie weet wat dat met zich meeneemt. Stiekem hoopt hij natuurlijk dat alles mee zal vallen... Maar dat zullen ze nog maar moeten zien!

Image

Toen Amanda bij de dokter was geweest en ze te horen had gekregen dat de baby niet lang meer op zich zou laten wachten, besloot Jeroen haar nog 1 keer mee uit eten te nemen voor de baby er zou zijn. Samen zijn ze lekker wat gaan eten in een klein restaurantje. De plaats waar ze wonen is nog niet zo heel groot, maar had wel al bepaalde winkels staan.

Image

In de tussentijd gebruikt Amanda haar tijd die ze thuis moet zitten, om haar vaardigheden omhoog te werken. Ze doet voornamelijke sportoefeningen en leest in haar kookboeken. Ze wil namelijk niet dat ze straks ineens na de bevalling tonnentje rond is en ze wil ook graag lekker kunnen koken straks, als het gezinnetje compleet is. Al snel heeft ze dan ook haar kookvaardigheid op 10 staan! Haar dag kan al niet meer stuk!

Image

Elke keer als Amanda gesport heeft krijgt ze een schoonmaakbui. Ze had verwacht dat ze juist moe zou zijn na al dat sporten, maar het geeft haar juist een giga boost! 'Don't you wish your girlfriend was hot like me' zingt Amanda luidskeel mee, als ze staat te schoonmaken. Ze zou echt niet zonder haar radio kunnen, dan zou het leven maar saai zijn. Jeroen verbaast zich wel elke keer weer als hij thuiskomt. Hij moest er even aan wennen dat zijn vrouw ineens zo een schoonmaakgekte heeft. Al vind hij het best prettig, nu hoeft hij het natuurlijk niet te doen!

Image

Het leukste ritueel vinden ze beide toch wel de thuiskomst van Jeroen. 'Sgatje!! Ik ben thuis!!!' roept Jeroen zodra hij de drempel overstapt. Al snel heeft hij zijn jas opgehangen en staat bij zijn vrouw. 'Mmm, ik heb je gemist vandaag lieverd!' zegt hij zwoel als hij haar hartstochtelijk kust. Daarna vergeet hij natuurlijk niet de kleine baby. 'Dag kindje van me, lig je daar nog lekker warm bij mama in de buik?' brabbeld Jeroen tegen Amanda haar buik aan. Ze heeft er heel erg aan moeten wennen dat hij dit deed, maar toen ze eenmaal gewend was geraakt eraan vond ze het alleen maar schattig aan hem. Ze kon nu al merken aan hem, dat hij een perfecte vader zal zijn!

Terrible Townie
33 Posts
PS: bedankt voor de comments! Ben blij dat jullie het een leuk verhaal vinden :D

1056 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts

2316 Posts
Leuk hoe dit verhaal is opgezet zo in stripontwerp zeg maar :D
ImageImage

Terrible Townie
33 Posts
Heb het weekend weinig tijd gehad om te spelen, 1 dagdienst en daarna 3 avonddiensten o_0
Morgen ben ik weer een dagje vrij, dus zal er morgen weer een stukje opzetten :D
Woensdag ook lekker vrij, dus dan weer spelen :D

2137 Posts
Ahjoh, neem de tijd. :D We hebben heus wel wat geduld. :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

• Stats