Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Komt er nu ook een Sims 2 collector edition?

Servo's Slave
114 Posts

Team Llama
364 Posts
Nu De sims 3 uit is doen ze waarschijnlijk niks meer met de sims 2. :D
Image

I luff artikelen schrijven. <3

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee inderdaad. Er zijn wel "specialere" versies geweest van De Sims 2, in Nederland was het eerst een CD-rom versie, later ook een DVD versie. Maar er zijn ook Deluxe versies, de gewone Deluxe en Double Deluxe. Er komt geen Collector's Edition zoals met De Sims 3. Maar het is wel mogelijk dat er nog Complete Collecties komen. Dat was met The Sims ook zo. Toen De Sims 2 allang uit was, kwamen er nog speciale collector's edities. Maar niet met extra's zoals USB sticks enzo.

Servo's Slave
114 Posts
Nee inderdaad. Er zijn wel "specialere" versies geweest van De Sims 2, in Nederland was het eerst een CD-rom versie, later ook een DVD versie. Maar er zijn ook Deluxe versies, de gewone Deluxe en Double Deluxe. Er komt geen Collector's Edition zoals met De Sims 3. Maar het is wel mogelijk dat er nog Complete Collecties komen. Dat was met The Sims ook zo. Toen De Sims 2 allang uit was, kwamen er nog speciale collector's edities. Maar niet met extra's zoals USB sticks enzo.
Ah bedankt voor de informatie

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik vind wel dat de sims 2 een ereprijs verdient hoor!! Blijft tot nu toe toch het meest geniale spel :D
ImageImage

1056 Posts
ben het met je eens Ann! sims 2 verdient inderdaad een ereprijs het was een tof spel

2137 Posts
@Annet: Ik ben het niet meer dan totaal met je eens. Ik vind momenteel De Sims 2 velen malen beter dan De Sims 3, gewoon vanwege de vele functies, maar dat ligt ook wel een beetje aan de uitbreidingen. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
@simsfreak: was? Het spel bestaat nog steeds hoor :p En veel mensen schakelen niet over naar De Sims 3 dus wat dat betreft is het nog steeds een tof spel :lol:

1056 Posts
waar je allemaal wel niet op let zeg :p :doh:
ik weet het niet meer of het leuk was of niet want ik speel het niet meer omdat het niet op mijn computer staat alleen sims 3 staat op mijn computer en speel ik alleen sims 3

2316 Posts
Ja als het allemaal niet past moet je keuzes maken. Zolang je er maar schik mee hebt ;)
ImageImage

Servo's Slave
114 Posts
jullie zeggen kunnen + en - punten van Sims 2 en 3?

• Stats