Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Sieraden maken met Bodyshop?

Servo's Slave
139 Posts
Ik heb eens even zitten speuren in mijn Bodyshop van Appartementsleven, maar kon nergens sieraden vinden. Klopt dit? Ik ben met de uitbreidingen een beetje de tel kwijtgeraakt, misschien horen sieraden niet bij Appartementsleven?
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

SNW Webmiss
14293 Posts
De sieraden kwamen met De Sims 2 Op Reis :) maar ze zouden er wel tussen moeten staan als je ook Op Reis hebt. Je hebt namelijk altijd de laatste versie van BodyShop nodig (oudere versies werken niet goed, of gewoon zelfs niet). Dus het lijkt me niet praktisch als je in de BodyShop van Aparttementsleven geen items van voorgaande pakketten kunt zien.

Wat misschien kan is dat de sieraden in het geheel niet in BodyShop te vinden zijn? Ik weet het zo niet uit m'n hoofd. Custom content sieraden staan naar mijn weten altijd onder de brillen enzo.

Servo's Slave
139 Posts
Ik kan de sieraden er echt niet tussen vinden, dus ik ga er van uit dat je ze niet aan kan passen. Ik wist niet dat de custom sieraden onder de brillen verschenen, het is al een hele tijd sinds ik heb gedownload :D! Maar bedankt.
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik heb weleens custom sieraden gedownload van sites, voordat ik Sims 2 Op Reis had. Die stonden dan onder de brillen zover ik me kan herinneren.

Ik heb geprobeerd BodyShop te openen om te kijken of ik sieraden zie. En ik zie ze inderdaad ook niet. Dus ik gok dat BodyShop gewoon niet is bijgewerkt voor de sieraden. Wel jammer inderdaad.

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
De sieraden (custom content), die je onder brillen plaatst, kunnen niet gecombineerd worden met stuff uit die categorie.
De sieraden, die sinds Op Reis in het spel zitten, komen wel voor in de CAS, maar helaas niet in Bodyshop. :sigh:

SNW Webmiss
14293 Posts
Sommige van die custom content sieraden kunnen wel in combinatie met andere items uit die categorie. Ligt eraan wat de creator heeft "ingesteld". Ik heb items gehad die ik naast nog iets anders uit dezelfde categorie kon gebruiken.

• Stats