Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Kan het weer ook uit gezet worden?

Servo's Slave
139 Posts
Ik vind met name bliksem en regen heel vervelend! Mijn spel wordt er langzamer van. Ik dacht de oplossing te hebben door alle seizoenen in mijn buurt naar zomer te zetten, maar het blijft nog steeds regenen :P. Vooral irritant als er een boom in brand vliegt en al mijn Sims er naartoe rennen.. zucht.

Dus zoals de titel: kan het weer ook uit gezet worden zonder Seizoenen te deïnstalleren?
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

Team Llama
364 Posts
Waaróm heb je dan in hemelsnaam seizoenen gekocht? ;)
Image

I luff artikelen schrijven. <3

Servo's Slave
139 Posts
Haha, daar heb je een punt ;). Maar voornamelijk omdat ik van tevoren niet wist dat ik regen zo vervelend zou vinden en vanwege alle nieuwe voorwerpen :D! Als er geen oplossing is kan deze thread wel dicht denk ik :P.
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Nouja, in principe kun je dan gewoon je seizoenen de hele tijd op zomer zetten, dan is er behalve de hitte ( soms ) niets bijzonders aan de hand. :p Maar dan kan het alsnog wel gaan sneeuwen, het is en blijft Sims he. XD
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm ik heb m bijna altijd op herfst (met die weermachine kun je m eeuwig vastzetten)
Dan heb je op zich ook niet zoveel regen eigenlijk. In principe minder dan in de zomer. Bij mij dan toch.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
En de herfst is ook nog eens fijn met het leren ^^ zo alle vaardigheden snel vol ^^

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat is dus precies waarom ik het altijd op herfst heb staan: de skills :p
Mijn Sims zijn meestal nerds :lol:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb 't alleen bij de uni buurten altijd op herfst staan :p ^^
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2316 Posts
Ik heb t weer nog nooit stilgezet, ik vind sneeuwpoppen bouwen veel te leuk, omdat je dan kans hebt op die pinguin hihi
ImageImage

Team Llama
364 Posts

Ineens kwam net die pinguin IN DE ZOMER voorbijwandelen. :lmao:
OMG.
Image

I luff artikelen schrijven. <3

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb die pinguin eigk al héél lang niet meer gehad nu ik erover nadenk....
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Silly Social Bunny
52 Posts
Ik heb bij 1 familie nog maar 1 keer regen en bliksem gehad, in de tijd dat ze van volwassene tot oudere zijn geworden. Zo gaan mijn seizoenen: Herfst, winter, lente en herfst. Bij mij bliksemt het veel meer in de zomer dan in andere seizoenen.
Let the sims rule!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
heb meestal hagel in de zomer LOL en de pinguïn komt bij mij ook in de zomer raar beest

Nooboo
8 Posts
Mijn sim is al meerdere keren getroffen door de bliksem :S

Ik heb ergens gelezen dat je sim ook in een plantsim kan veranderen? Is er iemand die dat al is overkomen?
Speltip 12: Maak ruzie met de mascottes

2137 Posts

Jup, mij!
Kan als je je planten/bomen besproeit, dan komt er een wolk, en verandert je Sim in een PlantSim. Kan ook met cheats, maar de exacte wijze weet ik zo niet.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

• Stats