Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Telefoon werkt niet meer

Servo's Slave
139 Posts
Sinds vandaag kan één van mijn Sims-families de telefoon niet meer gebruiken. Als ik ze de opdracht geef om iemand te bellen, pakken ze de hoorn en hangen hem gelijk weer op. Ik heb al nieuwe telefoons gekocht en het spel opnieuw gestart, iemand misschien nog een idee voor een oplossing of dit ook wel eens gehad?
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik neem aan dat het een fout in het spel is, want ik heb zoiets zelf ook al gehad. Ik weet precies wat je bedoelt. Is echt heel irritant. Ik had toen m'n spel opnieuw geinstalleerd ( in mijn geval was de laatste uitbreiding voldoende.., had wel m'n gegevens backup gemaakt. ) geinstalleerd en dat was toen genoeg.

Maar of dat in jouw geval zo is weet ik niet. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik heb dat ook gehad en heb toen even een tijd alle telefoons weggehaald. Daarna ging het weer goed, ik weet niet waar het eigenlijk aan ligt, maar herken t wel.
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Klinkt heel irritant, kan me zelf niet zo'n bug herinneren, maar ik zal kijken of het wellicht verholpen kan worden met een patch.

Servo's Slave
139 Posts
Bedankt voor het meehelpen allemaal :). Het probleem is nu opgelost. Het ging wel een beetje vreemd :P. Ik heb mijn Sim een mobiel laten kopen en daarmee kon hij wel bellen, ook op zijn eigen kavel. Terwijl hij aan het bellen was, verscheen de persoon die hij belde ineens op de kavel. Niet bij de stoep zeg maar, gewoon ergens middenin de tuin :P. Sindsdien werken de telefoons weer! Je zou bijna denken dat deze Sim vastzat in de telefoonkabel, haha :P.
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

SNW Webmiss
14293 Posts
LOL! Lijkt me een grappige situatie om te zien :p Het spel is raar soms... Tof dat het is opgelost iig! :D

• Stats