Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

OMG alweer een buurt verdwenen

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
ik heb een probleem en dit is de tweede keer dat er een buurt is verdwenen de eerste keer waren droomzicht, vreemdvoort en veronadorp verdwenen en nu is rivierbloesemheuvel verdwenen dat is heel erg irritant want bij droomzicht had ik een familie met zes generaties en was boos en verdrietig dat die familie weg was of eerder die buurt kan iemand mij helpen waardoor dit kan gebeuren

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb geen idee wat het precies veroorzaakt maar ik heb het helaas ook weleens meegemaakt met een aantal buurten. Nou ja, bij mij verdwenen ze niet maar ik kon er niet meer in, wat ik ook probeerde en was daardoor dus ook veel families en huizen kwijt.

Het enige wat ik kan aanraden is om af en toe back-ups te maken. Wellicht heeft iemand anders nog een tip.

• Stats