Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Geen baby?

Silly Social Bunny
52 Posts
Hoi, mijn sim kan geen kinderen krijgen, zo denk ik dan toch. Mijn sim-zoon heeft een vrouw, en die vrouw heeft een moeder, maar geen vader. Ik heb die vrouw gemaakt en geen vader gegeven. Nu, die sim-zoon en die vrouw zijn getrouwd, en ik heb al 5 keer geprobeert een kindje te maken, maar echter geen reactie. Ik heb de eerste dag 4x geprobeert, wat veel is, maar ik houd van babysims, snap je? En dan bij de sims "gisteren" 1x , dus 5x in totaal. En ze is niet zwanger. Ondertussen heb ik al een kind geadopteerd, maar ik zou heel graag dat ze een kind van hun getwee krijgen. Raar onderwerp, maarja. Hopelijk valt dit te helpen!
Groetjes.
Let the sims rule!

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
misschien nieuw bed kopen of blijven proberen en/of zijn er niet al 8 sims in dat huis?

Team Llama
364 Posts

Blijven proberen!
Er zijn mensen die het 20 keer doen.

Veel succes. :D
Image

I luff artikelen schrijven. <3

SNW Webmiss
14293 Posts
Wat Simsfreak zegt, hoeveel Sims wonen er al in dat huis? 8 is het maximum. Het kan een bug zijn. Als het na zoveel keer proberen nog niet lukt dan zou ik kijken waaraan het ligt:

- is het bed een download of een bed uit het spel zelf?
- lukt het met andere families ook niet?
- zijn de Sims nog wel jong genoeg? Ze kunnen wel volwassen zijn maar als ze bijna oudere worden dan gaat het ook niet meer.

Silly Social Bunny
52 Posts
Wat Simsfreak zegt, hoeveel Sims wonen er al in dat huis? 8 is het maximum. Het kan een bug zijn. Als het na zoveel keer proberen nog niet lukt dan zou ik kijken waaraan het ligt:

- is het bed een download of een bed uit het spel zelf?
- lukt het met andere families ook niet?
- zijn de Sims nog wel jong genoeg? Ze kunnen wel volwassen zijn maar als ze bijna oudere worden dan gaat het ook niet meer.
Er wonen nog maar 2 sims en 1 huisdier in het huis,
het is geen gedownload bed,
en de sims zijn nét volwassen.

Ik snap het probleem dus echt niet, ik vind het raar.
Let the sims rule!

Team Llama
364 Posts
Image

2137 Posts

Bij mij ''lukte'' het ook een keer pas na een keer of 14. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Soms duurt het inderdaad heel lang. Soms is het in een keer raak en andere keren ben je een eeuwigheid bezig... Blijf nog eens proberen en als het echt niet lukt, is je Sims verhuizen misschien een (vervelende, maar hopelijk wel een werkende) oplossing.

1024 Posts
Kinderen (babies) krijgen lukt wel in de eerste of tweede keer, als de chemie tussen beiden goed zit. Of te wel, hoe meer bliksemschichtjes, des te sneller dat er babies komen.
Ben hier ook pas na zo'n 20 keer proberen achtergekomen, maar goed :P

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
vreemd bij lukt het altijd van de eerste keer :s
kies je wel de juiste optie: proberen voor een kindje

2137 Posts
Ja, want er zijn er best veel die '' Ooh ja '' aanklikken, wat volgens mij wel kón helpen?
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh ja dat is idd een goede tip Rakki! Daar heb ik niet eens aan gedacht die te noemen :uhm:
Maar goed het is eigenlijk een beetje vanzelfsprekend geworden dus denk ik er niet aan :p

Woah is dat echt zo Paul? Dat is mij nooit opgevallen :shock: Scheelt dat mijn Simmetjes elkaar over het algemeen heel leuk vinden (goede chemie).

1024 Posts
Weet niet of het natuurlijk echt zo is, maar wel iets wat me opgevallen is sinds de chemie in het spel meegevoerd is. En idd, ik probeer ook altijd de partner te vinden die het betse de ultieme chemie benaderd (geloof 3 of 4 van die bliksems)

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, inderdaad. Of ik gebruik het drankje van de Gypsy of de Senso Orb (ofzoiets) om de turn on's en turn off's in te stellen :)

Team Llama
364 Posts
Ik heb meestal een goede chemie. Maar dan duurt het nog 5 tot 10 keer. xD
Image

• Stats