Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

plantsim?

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
ik heb een vraag hoe kan je een plantsim worden?
want ik wil heel graag een plantsim

SNW Webmiss
14293 Posts
Dan moet je je plantjes en bomen besproeien (ik denk dat het zo in het Nederlands heet). Zo vaak en zoveel als je maar kunt. Dan zou de Sim vanzelf een keer in een Plantsim moeten veranderen! Ik hoop dat het lukt :)

1056 Posts
ik zal het proberen en hoe krijg je een wensput ofzo iets

2137 Posts
Dat is als je tuin zeer hoog beoordeelt word door de tuiniersvereniging, dus je tuin heel goed onderhouden, en dan via de telefoon de tuiniersvereniging bellen en je tuin laten keuren, als je tuin goed genoeg is krijg je de wensput.

Je kunt hem ook met codes krijgen, maar de exacte methode daarvoor weet ik niet meer.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Nooboo
8 Posts
Plantsim kan je snel krijgen door de cheat 'boolprop testcheatsenabled true' te gebruiken. (zonder de quotes uiteraard).

Dan met shift ingedrukt op je plantjes klikken en 'infest with bugs' kiezen.

Laat je sim dan tussen 15-25 planten besproeien. Hij/zij zal dan veranderen in een plantsim.
Speltip 12: Maak ruzie met de mascottes

• Stats