Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Celeste's Creations

Team Llama
364 Posts
Ik heb besloten om ook downloads te gaan maken.
Ik maak het liefste cosmetica, en dit is dan ook mijn eerste creatie. Ik kom ook niet snel met kleding aanzetten.

Ik heb deze lippenstift ook naar Rosana gestuurd en ik hoop hem binnenkort online te zien.

Ik moet ook even lezen hoe je er een plaatje bij zet. :lol:

SNW Webmiss
14293 Posts
Naar mij gestuurd? :uhm: Je bedoelt dat je hem op de exchange hebt geupload? Ik wist eerlijk gezegd niet dat er nog iets gebeurde. Normaal hadden we ook mensen die de Exchange controleerden maar dat gebeurt helaas niet meer. Ik zal zo kijken of ik je item goed kan keuren.

Oh ja, je kunt niet naderhand nog een plaatje uploaden, dat gaat niet. Dus misschien kun je hem opnieuw uploaden, dit keer met plaatje.

Overigens is het wellicht een goed idee voor mij om te vermelden dat de Exchange over een aantal maanden misschien gaat sluiten. Het is teveel werk voor mij om het bij te houden en ik heb niemand die de items kan controleren. En het is niet een kwestie van 'OK' klikken, ik wil dat de items goed gecontroleerd worden voordat ze online gaan. Er zijn namelijk altijd wel grapjassen die rotzooi/onzin uploaden omdat ze leuk denken te zijn en ons daarmee meer werk bezorgen. Ik zal meer in een ander topic uitleggen...

Team Llama
364 Posts

Image

Dit is mijn plaatje.
De lippenstift is voor alle leeftijden, maar niet voor mannen.

Ik wil wel helpen. :d
Ik snap dat je nee zegt omdat ik nog maar een newbie ben maar ik speel het al sinds het in de winkel lag.
Maar ik hoop dat ik kan helpen?

SNW Webmiss
14293 Posts
Als je serieus wilt helpen dan is daar wel over te praten... Stuur me anders maar een PM, praten kan natuurlijk altijd!

Team Llama
364 Posts
Image

I luff artikelen schrijven. <3

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ga hem zo even lezen en dan zie je vanzelf een reactie ;)

SNW Webmiss
14293 Posts

Ik wou even een tip geven, het is misschien een idee om in-game plaatjes te maken. Die zijn meestal wat mooier dan de BodyShop mannequins (wat minder grijs om maar iets te noemen :p) En de lichtinval is dan wat beter. Dan krijg je mooiere plaatjes en dan zijn mensen eerder geneigd het te downloaden :)

Ik heb m goedgekeurd hoor!

Team Llama
364 Posts
ik had hem maar snel in elkaar geflanst. :P
Maar ik heb hem getest!

SNW Webmiss
14293 Posts
ALs ik het zo zie krijg ik spontaan weer zin om dingen te gaan maken, maar dat moet ik nu eigenlijk niet doen :lol:

Team Llama
364 Posts
Ik moet dan maar iets beter oefenen. XD
Maarja.
De volgende keer maak ik wel plaatjes in-game.
Maar ik heb zo'n leuk Dora jurkje gemaakt. XD
Maar ik moet wachten tot morgen dan test ik hem ff in het spel.

Team Llama
364 Posts

Peutermeisje zonder make-up.

Image

Peutermeisje met make-up.
Image

Dat zijn ze.
Ik heb haar op de exhange geüpload.
Last edited by Celeste on May 27, 2009 6:51pm, edited 2 times in total.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Even een tip: De [img] tags werken niet als je van PhotoBucket een link haalt met '' ?action=view.. '' de functie van de [img] tags breken daardoor af..
Zodat je dat even weet. :p

Ik laat nu wel zo staan, aangezien de plaatjes behoorlijk groot zijn, en dan rekt het forum best uit.

Over je creaties: Leuk gedaan, heel mooi geplaatst dat Dora printje, lijkt me best moeilijk dat goed uit te ''rekenen'' eigenlijk..

En je moet even wachten op Rosana of Mogway, maar ik denk Rosana, die zal jouw creatie goedkeuren voor de Exchange. ;)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
364 Posts
Ik had geluk dat het ineenkeer goed was. :P
Image

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Nja, het ziet er ook wel mooi uit hoor. Ik kan zulke dingen dus echt niet, ik ben echt wel thuis in PhotoShop en Paint Shop Pro, maar dingen als texturen, custom content maken etc voor De Sims 2 ben ik nog niet helemaal thuis in. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
364 Posts
En het is idd wel erg moeilijk.
Image

• Stats