Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

6 kleinkinderen krijgen

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Okee, hier kom ik ook niet uit en ik heb nu eerst gezocht voor ik post, dus ik kom er dadelijk niet ineens opnieuw achter.. :lmao:

Ik heb een sim met de wens: 6 kleinkinderen krijgen. Deze sim heeft zelf ook een stuk of 6 kinderen. 1 sim daarvan heeft 3 kinderen, een andere sim heeft 4 kinderen. Deze 2 sims met kinderen zijn getrouwd. Dan heb ik nog een alleenstaande sim met een kind, niet getrouwd geweest.

Ondanks dit is de wens van mijn sim om 6 kleinkinderen te krijgen nog steeds niet in vervulling gegaan. Ik snap dus niet hoe dit komt, maar goed dit is ook de eerste keer dat ik deze wens in vervulling wil laten gaan.

Moet je dan per se minimaal 1 kleinkind per kind hebben ofzoiets?? Want ik dacht dat dit niet uitmaakte...
ImageImage

1056 Posts
misschien als die sim ze niet kent dat hij/zij ze allemaal moet kennen voor dat die wens in vervulling kan gaan

Servo's Slave
114 Posts
En de kaveloppelvlak er kunnen 8 sims per kavel zijn zit mij bij

1625 Posts
Zijn de kinders geboren voor of na de wens?
Image

2316 Posts
De wens had deze sim al vanaf het begin, dus ik vind het raar dat die nog niet is vervuld, normaal dan zie je bij herinneringen of die is vervuld. Maar in der herinneringen staan wel dat die sims geboren zijn, maar het zijn er nu al meer dan 6.

Maar het heeft toch niks met kaveloppervlak te maken? of wel?
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Niet dat ik weet. Het enige wat ik verder kan bedenken is dat er kleinkinderen moeten komen van 6 verschillende kinderen ofzo :uhm: Zou wel stom zijn...

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
De opa / oma moet alle 6 kinderen "kennen" dus mee hebben gepraat minimaal anders kennen ze de kleinkinderen niet, ze kunnen dan wel in de stamboom staan, maar dan nog herkent de sim niet dat ze zoveel kleinkinderen hebben

Servo's Slave
114 Posts
Mij zit bij van wel :oops: probeer haar is te verhuizen Lid Ann! het zou u verbazen

Nooboo
6 Posts
Het is wel raar ja. Mijn sim heeft ook zo'n wens maar ik kan hem nog niet uit laten komen want ze zijn nog niet volwassen. Ik hoop dat het je toch nog lukt.

Team Llama
364 Posts
Het komt omdat ze elkaar nog nooit gezien hebben. :D
En als de wens vervult is blijft de wensmeter op platina staan.
Image

I luff artikelen schrijven. <3

• Stats