Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Appartementsleven Patch

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben er even niet geweest (heb me ook weinig beziggehouden met Sims etc - om allerlei redenen) dus ik had niet door dat de patch al uit is. Ik ben m nu aan het downloaden.

Hier is de patch (met lijst van veranderingen in het Nederlands)

Ik zie de bug van de ramen/deuren uit GhM er niet bijstaan, maar mss is dat toch gefixed. Ik hoop het wel. Ik ga daar nog onderzoek naar doen (en wat we er zelf eventueel aan kunnen doen mocht het niet gefixed zijn)

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ohh heel fijn dat er nu een patch is! Ik lees in die lijst iets over een speelgoedhond?? Die heb ik (nog) niet gezien? Weet iemand wat dat is?
ImageImage

2137 Posts

Ik denk dat ze dat kleine hondje bedoelen dat je bij ''Kopen'' kunt krijgen, die komt idd met appartementsleven mee. Dan kan je op dat hokje klikken en Hondje Adopteren kiezen of iets dergelijks.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, ik neem aan dat ze dat idd met de speelgoedhond bedoelen.

Ik heb trouwens gekeken en de grote ramen uit OFB zijn er idd (ook met de patch) nog maar in 1 kleur. Ook al heb je er recolors voor, deze verschijnen gewoon niet! De deuren die hierbij horen verschijnen dan weer wel met alle kleuropties en recolors. Zoeken op MTS2 (bijvoorbeeld) levert nog niks op. Ik ga later kijken of de nieuwe CEP iets uithaalt (maar ik gok van niet).

Fijn is dat zeg... :(

2316 Posts
Ja ik zag het ook gister, echt jammer van die ramen. Ik baal er ook van, want ik heb ze zo vaak gebruikt en die zijn nu allemaal rood :S

Dat speelgoedhondje heb ik nog niet gezien! Moet ik nog es even gaan bekijken.
ImageImage

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Die staat volgens mij onder het "huisdieren" menu, en je hebt de uitbreiding huisdieren niet nodig om hem te kunnen gebruiken

SNW Webmiss
14293 Posts
Oké, de nieuwste CEP installeren zou het ook moeten fixen. Ik ga het straks proberen (heb m net geïnstalleerd - in de lijst staat dat de ramen gefixed zouden moeten zijn).

http://cep.modthesims2.com <- daar downloaden :D

2316 Posts
SNW_mogway wrote:Die staat volgens mij onder het "huisdieren" menu, en je hebt de uitbreiding huisdieren niet nodig om hem te kunnen gebruiken

Ahh vandaar dat ik m nog niet had gezien, ik had nog niet bij de huisdierenspullen gekeken :blush:
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, ff offtopic, ik zag ook dat peuters in dierenbedden kunnen slapen, als je Huisdieren ook in je bezit hebt... :) Erg schattig.

2137 Posts
Ja, dat heb ik gehad :p Dat is echt schattig en grappig om te zien.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
SNW_Rosana wrote:Ja, ff offtopic, ik zag ook dat peuters in dierenbedden kunnen slapen, als je Huisdieren ook in je bezit hebt... :) Erg schattig.

waarom heb ik dat nou nooit gezien lol gheheh maar eens een keer uitproberen

SNW Webmiss
14293 Posts
SNW_Rosana wrote:Ja, ff offtopic, ik zag ook dat peuters in dierenbedden kunnen slapen, als je Huisdieren ook in je bezit hebt... :) Erg schattig.

waarom heb ik dat nou nooit gezien lol gheheh maar eens een keer uitproberen

Ik heb het gelezen in de Prima Guide, had het zelf nog niet geprobeerd (teveel aan het bouwen en recoloren lol) :p

2316 Posts
Ik wil helemaal niet vervelend doen ofzo, maar ik krijg die CEP dus niet gedownload. Ik ben geregistreerd op MTS2 maar op een of andere manier krijg ik het gewoon niet voor elkaar. Ik krijg steeds de melding dat ik niet ingelogd ben en dat ik dit en dat moet uitschakelen om te kunnen downloaden. Dat doe ik dan. Maar nog steeds kan ik het niet downloaden. Is er misschien iemand die het naar mij kan sturen?
ImageImage

1625 Posts
Heb je geselecteerd dat je ingelogt wil blijven bij het inloggen?
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats