Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Waar kun je De Sims 2 Body Shop downloaden??

Nooboo
19 Posts
Kan iemand mij een paar sites of 1 geven waar je De Sims 2 Body Shop kan downloaden?? want die van mij is niet helemaal goed ;)

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Okee, ehm, nou, op de officiele site, is BodyShop al sinds dat Sims 2 uit is te downloaden :)

En dat is hier:
ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/Si ... al_745.exe
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Als je het spel hebt, heb je BodyShop niet nodig. Wat veel mensen niet weten, is dat met elke uitbreiding en met elk accessoires pakket, je de nieuwste BodyShop moet gebruiken (altijd de nieuwste gebruiken). Want oudere versies werken niet meer. Het is erg stom dat hier weinig aandacht aan wordt besteed door EA zelf, maar zo is het iig wel. Want aan de oorspronkelijke BodyShop van voor De Sims 2 heb je niets als je het spel al hebt.

1625 Posts
Wat ik een grotere ergernis vond was dat mijn bodyshop niet werkte toen ik nachtleven had geïnstaleerd en niet uni. Zit me nu nog dwars!
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Bedoel je dat de nieuwste BodyShop niet werkte?

1625 Posts
Toen niet :( Moest wachten op een patch of uni instaleren :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Nooboo
2 Posts
okee ik snap er niks meer van hoe kan je in godsnaam die bodyshop installeren met eenuitbreidingspakket, ik heb sims 2 double deluxe met een bonus dvd, en nachtleven en feestaccesoires maar hoe moet ik nu die bodyshop er op krijgen ?..
alvast bedankt.. :goofy:

Nooboo
2 Posts
ik heb het nu gevonden alleen als ik er op klik gebeurt er niks.. wat moet ik nu doen ?

Nooboo
23 Posts
Ik heb een gedowloade versie van de Sims 2, werkt de bodyshop daar ook?

SNW Webmiss
14293 Posts
@Santj3 Het zou helpen als je zou lezen wat ik hierboven al heb uitgelegd. Als je een Sims 2 spel hebt, moet je Bodyshop dus NIET downloaden. De losse Bodyshop is alleen maar een demo, voor mensen die Sims 2 nog niet hebben.

@Simmielove We geven geen support voor illegale games. Ik heb geen idee of Bodyshop op illegale versies werkt. Naar mijn weten geven illegale versies alleen maar problemen en errors.

• Stats