Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

HIPPIE LEGACY - Walker Oostveen

Servo's Slave
119 Posts

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Oeh hipt Blight, fijn dat Walker eindelijk papa is :D

SNW Webmiss
14293 Posts

Myshuno Addict
759 Posts
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts

Beste vrienden van Walker Oostveen
Bij het reïnstalleren van Sims 2 is er iets fout gegaan, dit heeft de nodige problemen opgeleverd in mijn stad

Tot mijn grote spijt moet ik mede delen, dat Walker, Nina en Blight de laatste updates niet overleefd hebben
Spoedig hoop ik dit met jullie goed te maken op een nieuwe Legacy

SNW_Paul

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhhh :( Dat vind ik echt jammer. Ga je gewoon een legacy spelen of weer de hippie legacy? Ik ga namelijk binnenkort weer updaten in Moonbeam ^^

1024 Posts
Zodra alles weer een beetje loopt, zal River's Hill weer ontstaan en start ik een nieuwe Hippie Legacy ... of een geheel nieuwe ... ach ik zie wel, maar Hippie heeft de voorkeur ... of misschien wel twee

Of ik open een FB account voor mijn nieuwe legacy

1056 Posts
jammer joh, ach ja succes verder met wat je gaat doen de komende tijd :happy:
ze waren heel leuk

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik speel ook meerdere legacies, dan kan ik afwisselen :happy:

1024 Posts
Ben dan wel een familie kwijt, maar River's Hill komt opnieuw tot leven. Vanuit de basis alvast weer gestart, was vergeten hoeveel tijd er in het installeren van alle EP en Accessoire Packs zat.
En ... als de nieuwe SNW vorm gaat krijgen, komt er een nieuwe Hippie Legacy online. (Eerste foto's zijn al opgeslagen)

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh super Paul! Ben heel blij dat te horen :D
Ik ga met Mollie Moonbeam verder zodra de nieuwe SNW af is. Ik kan me nu beter richten op de nieuwe site en daarna pas op verder gaan met mijn legacies enzo :p

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
hipt Paul kan niet wachten ^^ kzou eigenlijk ook weer eens moeten spelen LOL

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik moet zeggen dat de mensen in het Sims 3 forum me wel aansteken lol. Telkens als ik het zo lees krijg ik zelf zin om te spelen :lol:

• Stats