Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

HIPPIE LEGACY - Walker Oostveen

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Hai Dudes, hai Chicks. Walker Oostveen is de naam. Eigenlijk Rudolfus Hendrikus Oostveen, maar sinds mijn studietijd ga ik door de wereld als Walker.
Waarom, friends.... omdat ik loop. Ik heb nix met die koekblikken op wielen en alles wat de Natuur verstoort.

Image

Okee Friends, dit is mijn coole cube. Meer zat er echt niet in, dit veldje heeft al genoeg van mijn spaarcentjes gekost. Zit midden in zo'n yuppenbuurt, maar wel met een park vlakbij. Show ik jullie soon, dudes. En een eigen vijver, das pas gaaf. Kan ik lekker aan de vis....

Image

Weet niet eens hoe die chick heette, maar ze kwam zomaar m'n veldje oplopen. Wel een coole tante, dudes. Beetje zwanger. Zet me wel te denken, misschien moet ik ook eens uitkijken naar een lekkere chick...

Image

Heb een ezeltje gekocht. Kan ik een klein beetje crea zijn. Heerlijk, de peace als je een beetje op het doek kliedert. Kwam trouwens nog zo'n dame ongevraagd m'n stekkie in, biedt me aan lid te worden van haar cluppie als ik zo doorga. Was wel een leuke meid, maar een beetje te high voor mij...
(O ja, de onderbroek... presentje van een ouwe studiemaat, zo'n geautomatiseerde nerd, doet iets met sporen of zo. No offence dudes, die computer is toch nix voor mij, maar die broek is gewoon kei gaaf)

Image

Dit is helemaal kicken. Lekker in de vrije natuur op je hurkjes tussen je tomatenplantjes. Ik begin al wat groene vingers te krijgen en mijn Natuurhobby stijgt ook al. Maar tot zover ... Laters dudes en dudettes....See you and PEACE MAN

Image

2137 Posts
Mooi gedaan :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2316 Posts
Hihi erg leuk :P en in die onderbroek tomaatjes planten is echt kei cool :P
ImageImage

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

1024 Posts
Hey girls en guys, 't is voor het eerst, maar dit vond ik zo'n leuke legacy om eens mee te starten.
Moet alleen nog wat aan de fotografie doen, misschien wat lesjes nemen.
Maar denk dat ik nog wel een kleine update maak voor ik onder de wol kruip.
Namens Walker ... PEACE Dudes

1024 Posts
OK dan dudes en dudettes, hier ben ik weer, Walker Oostveen. Ik ben zo vrij als een vogel, nu ik mijn eigen stekkie ingericht heb. Het is niet veel, maar mijn laatste spaarcentjes wil ik gaan gebruiken om een eigen winkeltje op te starten. Kijk even rond in mijn cube, friends.

Image

Image

Achter die muur zit mijn wc, dat gedeelte vind ik te privé om te laten zien, begrijp je. Dit heerlijke leventje krijgt wel een wansmaak. Zit nu aan mijn vierde bak havermoutpap. Koken wil nog niet echt lukken.

Image

Zit me niet mee, vrienden. Vissen in mijn vijvertje lusten geen wormen. Tomaten moeten groeien, de Natuur moet haar gang gaan en die gang is natuurlijk rustig. Nature is peace, friends. Ik moet me helaas beroepen op de buurtsuper, ik koop wat kleine dingetjes, misschien houd ik het dan vol tot ik in mijn tuintje kan gaan oogsten.

Image

Hee dudes en dudettes, hoe vinden jullie deze chick? Ik kwam haar tegen in het park achter mijn cube. Ze heet Sophie. Jammer dat ze blond is, en echt crea is ze ook niet. Maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt, dus .... you never know, dudes.

Image

Vanmorgen de stoute schoenen aangedaan, boys en girls. Mijn eigen openlucht winkeltje. Ik heb mijn laatste beetje geld in de strijd gegooid. Een tweedehands kassa, een bloemschiktafel en wat losse tafels. Vanaf vandaag zal ik voor mezelf op moeten komen, dudes.

Image

Dat is het even voor nu, PEACE dudes en dudettes!!!!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2137 Posts
Cool, lekker veel updates al! :-D Nice ;)
Image

2316 Posts
Leuk zeg! :D Ben benieuwd wat er verkocht wordt :P
ImageImage

1888 Posts
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
man een winkel opstarten is best moeilijk, maar het gaat je zeker lukken dude!!!
Ben benieuwd naar het vervolg [peace]

1024 Posts
Jullie vragen erom, dudes. Dit is echt cool, mijn creator zit zich suf te simmen om mijn leven te rulen.
Dus, dudes en dudettes, hier weer een coole dag uit het leven van jullie coole dude, Walker.
Die groene vingers van mij ... WOW, wat een gave. Ik voel me zo happy, mijn eerste bloemstukje. Dit ga ik nog eens proberen, wat is dit cool, man!

Image

Heb trouwens zo'n bellenblaaspijp gekocht. Dit is far out, dudes. WOW, I feel like flying high... Dit is pas echte stuff. Ik zie wel duizend kleuren, dit is vast heaven on earth, dudes....

Image

Toen ik mijn openluchtwinkeltje wilde openen stond deze chick ineens voor me neus. Wat een outfit, dudes, deze chick is pas cool. Ze bood me aan om lid te worden van haar natuurcluppie, als ze voor mij ook zo'n outfit hebben ... WOW, ik krijg gewoon de kriebels, far our, friends.

Image

Je had het vast al gezien, de tafels heb ik weggedaan. Bad vibes, dus weg ermee. Mooie rode schappen geklocht, heb nog niet veel te bieden, maar ik ben open. En kijk, de eerste klanten staan al te popelen.

Image

Ik geef niet om geld, maar dit is kicken. Mijn eerste Simsdollars verdiend. Echt cool, die yuppen kopen gewoon mijn maaksels. Wat ik verdien zal me worst wezen, die yuppen vinden mijn stuff goed!

Image

Poe, einde van de dag. Ik ben kapot, maar alles is uitverkocht. Dit is echt super.

Image

Ik moet wel eens gaan kijken naar een goede chick. Mijn familiedrang wordt groter, en dit kan ik niet alleen. Personeel kan ik niet aannnemen, dus moet ik er echt een cool familiebedrijfje van maken.
Hee, girls en boys, misschien moet ik eens naar dat natuurcluppie gaan. Die natuurchick .... mmmmm, you never know....
Mijn creator zegt dat het nu moet stoppen. Hij heeft wel gelijk dudes en dudettes. Maar OMG, let me dream, man.....

Laters friends en ... PEACE

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image

2137 Posts
Wow, jij update echt veel :D Echt leuk ;)
Image

• Stats