Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Feedback voor Preview Appartementsleven

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
LOL Tamara je hebt helemaal gelijk! Het is eigenlijk gewoon erg gemeen als je naar zo'n preview mag, ik ben het helemaal met je eens :P

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Het zijn gewoon sadistische mensen bij EA :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Pff heb het hele verhaal net gelezen, en ben er toch wel even mee bezig geweest haha
Omdat ik the sims niet echt meer speelde heb ik ook het ikea deel nog niet
Maar na dit gelezen te hebben kan ik niet wachten en moet ik hem gewoon hebben

Ik vind je Preview echt onwijs goed Rosana, en ook goed te lezen :D
Image

2137 Posts
Ik ben zó blij dat Rosana de tijd heeft genomen, is namelijk niet iets wat álle Simsfansites doen! :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
412 Posts
Super mooi verslag, ziet er echt goed uit, ook leuk van video :D, kan nu niet meer wachten to thij uit is :)
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
BTW ik wil ook ff Mipas een compliment geven over zijn bijdrage van de heksen!
Goed gedaan jongen ^^

2137 Posts
Jah, idd. Heb ik nog niet bij veel previews gezien :-D
Image

1888 Posts
Vond het leuk om over die heksen te lezen :D
Image

1817 Posts
Geweldige review. Kan niet anders zeggen!

Nu ga ik zeker rekening houden met mijn nieuwe pc of hij deze game aankan :happy:
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Bedankt allemaal voor de toffe reacties op de verslagen. :) Ik ben blij dat deze altijd zo gewaardeerd worden :)

2137 Posts
Nouja, je levert er anders ook altijd meer dan voldoende werk aan denk ik :) ? Dus een compliment is dan toch wel meer dan voldoende op zijn plek denk ik.

Tenminste, ik vind ze altijd erg uitgebreid en er is lekker veel info op te vinden.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Op zich wel, maar heel veel mensen hebben altijd wel wat te klagen. Sommigen vinden m te lang (geen zin om zo lang te lezen, willen dus liever screenshots enz), sommigen vinden het niet compleet genoeg (vind ik knap), anderen hebben weer moeite met juist teveel info (ik zie niet waarom, je leest het omdat je meer wilt weten :p) etc etc. Er zijn weinig mensen die echt "dank je" of "goed geschreven" achterlaten, dus dat is zeker wel leuk om dan te zien :D

• Stats