Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Feedback voor Preview Appartementsleven

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben moe, ik ga naar bed. Maar de previews staan eindelijk online.

Nederlandse preview / Engelse preview.
Junior's preview komt nog deze week.

Graag jullie mening hier. Het zijn heel lange verslagen (NL heeft meer dan 7200 woorden en EN heeft meer dan 6700 woorden). Ik heb mijn uiterste best gedaan. Comments op het nieuws staan uit vanwege spammers. Dus als je feedback wilt geven, kan dat in dit topic.

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts

Ik vind de preview echt super!! Ik heb er 2 uur over gedaan om alles goed te lezen en te bekijken en wil je heel erg bedanken voor de moeite om zo'n uitgebreide en duidelijke review te schrijven. Straks als ik thuis ben ga ik de filmpjes nog bekijken, want die kan ik niet zien op mijn werk ;).

Ik was eigenlijk (nog) niet zo super enthousiast over deze uitbreiding. Ik dacht: oh leuk appartementen. Maar ik had dit alles echt niet verwacht! Vooral omdat de sims 3 ookal in beeld is. Ik ben nu door deze review echt zo benieuwd naar de uitbreiding en verheug me misschien nog wel meer op deze uitbreiding dan dat ik me verheugde op vrije tijd.

Toevallig dat ik de laatste keer speelde nog dacht: wat zou het eigk leuk zijn als die peuters elkaar ook konden knuffelen. Ik vind het echt super tof dat je nu ook andere sims kunt bezoeken, schilderijen zo kunt hangen als je wilt en en al die leuke spullen! Ik kan ook echt niet wachten en ga hem morgen zeker pre orderen. :jump:

Ik verheug me ook zeer op het magie gedeelte, ik had totaal niet verwacht dat het zo ver zou gaan! Ik vond abracadabra altijd super, maar dat je nu op je bezem kan vliegen en een slechte of goeie heks/tovenaar kan zijn vind ik super. Ik zal mijn buurten eens op stelten zetten!!! :jack:

Ik vind die nieuwe vaardigheden en sociale mogelijkheden geweldig klinken.. ik ben blij dat 28 augustus niet zo heel lan g meer zal duren! :D

De preview heeft me echt helemaal lekker gemaakt, ik heb er bijna spijt van dat ik m gelezen heb, want nou vind ik het echt heel erg moeilijk om nog te moeten wachten tot de 28ste.

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze preview! :clap: Ik ga er geen spijt van krijgen om deze uitbreiding te kopen hihni

:yay: :bounce: :w00t: :dance: :boogie:
Last edited by Ann! on Aug 12, 2008 11:27am, edited 1 time in total.
ImageImage

2137 Posts
Ziet er echt heel goed uit, beter dan de meeste anderen die ik gelezen heb, heel uitgebreid en gedetailleerd en op elk stukje ga je goed in, heel mooi gemaakt dus! :D
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Het is weer een leuke preview geworden zoals altijd! Maar 't is ook super dat er deze keer filmpjes instaan. Is vaak handiger om iets te laten zien of duidelijk te maken.

Dat van die draaikast of geheime kast of hoe je 't ook noemt, had ik idd in 't filmpje gezien, maar niet verder bij stil gestaan, dus dat is écht vet én ook die inloop kast. Vetjes! :D

Het is ook leuk dat er een boel nieuwe kleren zijn voor ouderen én dan vooral voor mannen, die toch vaak genegeerd worden tot hiertoe... De kapsels zijn natuurlijk ook leuk, maar ik weet niet of ik daar vaak gebruik van ga maken aangezien ik toch vaak CC gebruik...

Ik kan idd net zoals Ann nog nauwelijks wachten tot de 28ste augustus.. Ik hoop door 'm te pre-orderen dat ik 'm ietsje eerder krijg (al is het maar een dag), want we vertrekken de 29ste op vakantie. Dus dan heb ik maar een dag om te spelen! En ik kan moeilijk mijn hele pc meenemen op vakantie. ;)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Roos erg mooi gedaan je verslag! Veel info ook, ik wist zeker dat ik dingen vergeten was maar nu weet ik het zeker nu ik die van jou zo lees :P

2316 Posts
Tamara wrote:Dus dan heb ik maar een dag om te spelen! En ik kan moeilijk mijn hele pc meenemen op vakantie. ;)

Oh nou heb ik wel echt medelijden met je, ik ga m ook pre orderen bij free record shop btw.

Eerst met vrije tijd kon ik nog gewoon naar de FRS zelf gaan en hielden ze m vast voor mij. Toen belden ze 2 dagen eerder al op dat ze m hadden liggen voor mij! :D:D Ik hoop dat het pre orderen ook snel gaat ja!
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Awww, ik vind het echt tof om de feedback nu te lezen. Ik heb idd hard m'n best gedaan de afgelopen dagen (en het valt niet altijd mee om je te concentreren met een baby in huis :p) Ik vind het in ieder geval tof dat er zoveel mensen toch gemotiveerd raken om hem te pre-orderen en te gaan kopen, dat geeft tenslotte aan dat ik het goed heb gedaan, de previews.

Ik wil ook nog even tussendoor nog Mipas bedanken voor het stukje over de heksen/tovenaars :D Ik vond dat erg tof! En voor de foto's! Ik ben dat vannacht in alle haast vergeten in het verslag zelf te zetten, dat zal ik straks ook nog even doen!

In ieder geval vind ik dat ik vandaag wel even pauze mag nemen, ik zal de andere verslagen ook even gaan lezen (want ik kwam de afgelopen dagen nergens aan toe lol) en daarna ff een legacy spelen ofzo :p

Ik hoop iig dat jullie vragen beantwoord zijn... Ik heb niet meer dan dit aantal foto's kunnen plaatsen. We hadden wel allemaal een camera bij (ChEeTaH, Mipas en ik), maar ik gebruik de mijne niet graag voor zoiets omdat ie te snel flitst (dan is het onbruikbaar), en zonder flits is ie te wazig en/of te donker, en hij is vooral ook erg traag met het maken van foto's. Nu had iedereen daar volgens mij wel last van (wazige foto's), maar goed, we hebben ze dus gedeeld (SNW/TSZ).

Eigenlijk was de limiet qua foto's in eerste instantie weer 20, maar dat is dan in principe niet eerlijk vanwege andere landen/fansites die er veel meer in hebben staan. Dus is de limiet was versoepeld. Nu heb ik alles bij elkaar 40 foto's en filmpjes (een zo'n foto heeft 4 plaatjes erin, vandaar dat het zo rond de 40 zit).

2316 Posts
Nou ik vind het echt gaaf dat er al foto's bijzitten! Ik krijg er echt zo'n zin in!! Ik vraag me wel eens af of je eigk nog wel tijd heb om zelf te spelen, als ik lees hoe druk je het wel niet hebt! Maar gelukkig lees ik van wel, heerlijk! Morgen hopelijk mijn compje ophalen :D:D
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou, normaal kom ik inderdaad niet toe aan spelen, maar ik zit er een beetje doorheen, dus heb ik op advies van anderen (en eigen gemis) besloten vaker iets van een weekend te nemen. Ik werkte normaal 7 dagen per week, de hele dag door, maar dat begint me op te breken.

Dus sinds vorige week ofzo? Iig sinds de legacies weer, speel ik af en toe :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ann! wrote:Oh nou heb ik wel echt medelijden met je, ik ga m ook pre orderen bij free record shop btw.

Ja, daar pre-order ik ook altijd bij. 'k Vind het op zich een goeie winkel met een goed systeem dus... Maar ik weet nog dat bij De Sims 2 iedereen die 'm gepre-orderd had 'm vroeger had. Dus ookal is het maar een dag ofzo, is wel leuk :p Want in principe sturen ze 'm gelijk op als ze 't naar de winkels sturen dus... :D

Man ik kijk zo hard uit naar die uitbreiding! :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik kan dus ook echt niet meer wachten :p Ik ga vanavond wat appartmenten maken (nou ja, alvast wat gebouwen maken die straks als appartementen kunnen dienen)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
LOL probleem als je met zo'n pack al gespeeld heb is dat je sommige items nu al mist in je eigen spel lol dat had ik gisteren, hej waar is die kledingkast uhmmm oh ja in AL LOL

2137 Posts
Haha ja ik snap wat je bedoelt. Heb ik ook zoooovaak. Is soms wel grappig, maar soms ook wel irritant..
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Jah, ik ben best wel jaloers dat jullie al even hebben mogen spelen. Maar op eigk is het ergens best wel sadistisch. Mag je die dag ff spelen, zodat je direct zoiets hebt van MEEEEEER, en dan moet je wachten tot de 28ste :p *evillaugh*

Net of je eens een klein stukje chocolade mag proeven voor de eerste keer en dan dat ze de rest ergens heel hoog leggen zodat je er niet aankan... :o Ja, ik denk teveel na over dingen :p
Image

2316 Posts
Ja maar het is wel precies zoo :P Goeie vergelijking
ImageImage

• Stats