13 posts
• Page 1 of 1
Soundtrack Appartementsleven
EA KONDIGT UITBREIDINGSPAKKET De SIMS 2 APPARTEMENTSLEVEN AAN, MET GOOD CHARLOTTE, JUNKIE XL EN KATY PERRY OP SOUNDTRACK.
Internationale selectie van artiesten voegt vrolijke noot toe aan de leuke en minder leuke kanten van dicht op elkaar wonen
SCHIPHOL-RIJK, - 11 augustus 2008 â Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) kondigt vandaag de internationale line-up van artiesten aan, die zullen rocken op de soundtrack van het uitbreidingspakket De Sims⢠2 Appartementsleven. Succesvolle bands als Good Charlotte en populaire nieuwkomer Katy Perry worden aan de mix van avontuur, lol en drama in het appartementsleven toegevoegd. Andere internationale popsterren die op de soundtrack schitteren zijn o.a. Vanilla Sky uit Italië, Ranetki Girls uit Rusland en Lola, een Hongaarse popster die snel furore maakt in Europa. Verder staan ook Artwerk-artiesten Chromeo, Ladytron en Junkie XL op de soundtrack. En alsof dat nog niet genoeg is zingt de Australische singer/songwriter Gabriella Cilmi haar succesvolle debuutsingle âSweet About Meâ.
In De Sims⢠2 Appartementsleven wachten spannende gebeurtenissen en verrassingen je Sims op, wanneer ze uit de buitenwijken trekken en in een gloednieuw appartementengebouw gaan wonen! Laat je Sims een kunstzinnige zolderwoning betrekken, een hip vrijgezellenstekkie of een chic penthouse met eigen butler. Dicht op elkaar wonen betekent nieuwe mogelijkheden en onverwachte verrassingen. Voor het eerst heb je nu ook de mogelijkheid om meerdere huishoudens te besturen, zodat Sim-buren vredig naast elkaar kunnen wonen of elkaar in de haren kunnen vliegen. Je Sims kunnen hun carrière een boost geven met het juiste sociale netwerk, ze moeten leren omgaan met huiselijke onenigheid als het niet klikt met de huisgenoot en ze kunnen de liefde van hun leven een paar deuren verderop vinden!
De Sims⢠2 Appartementsleven, het nieuwste uitbreidingspakket zal vanaf 28/8 beschikbaar zijn in Nederland.
De soundtrack van de game bevat:
âEverythingâ
Uitgevoerd door A Cursive Memory
âGetting Betterâ
Uitgevoerd door Bob Schneider
âRadioâ
Uitgevoerd door Castaneda
âFancy Footworkâ
Uitgevoerd door Chromeo
âBattle Royaleâ
Uitgevoerd door Does It Offend You, Yeah?
âSweet About Meâ
Uitgevoerd door Gabriella Cilmi
âClub Sodaâ
Uitgevoerd door Ghostland Observatory
âWhere Would We Be Nowâ
Uitgevoerd door Good Charlotte
âViolet Stars Happy Hunting!â
Uitgevoerd door Janelle Monae
âCrazyâ
Uitgevoerd door Jem
âMad Pursuitâ
Uitgevoerd door Junkie XL feat. Electrocute
âHot N Coldâ
Uitgevoerd door Katy Perry
âGhostsâ
Uitgevoerd door Ladytron
âMozdulj Mar (Mondulo Mar)â
Uitgevoerd door Lola
âOna Odna (She's Alone)â
Uitgevoerd door Ranetki Girls
âThis Is Not A Testâ
Uitgevoerd door Shock of Pleasure
âBrainlessâ
Uitgevoerd door Sunny Day Sets Fire
âGood Dayâ
Uitgevoerd door Tally Hall
âCome My Sunshineâ
Uitgevoerd door The Comas
âDivebombâ
Uitgevoerd door The Whip
âNot A Love Songâ
Uitgevoerd door Uh Huh Her
âOn & Onâ
Uitgevoerd door Vanilla Sky
âCan't Believe My Eyesâ
Uitgevoerd door Wainwright
Internationale selectie van artiesten voegt vrolijke noot toe aan de leuke en minder leuke kanten van dicht op elkaar wonen
SCHIPHOL-RIJK, - 11 augustus 2008 â Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) kondigt vandaag de internationale line-up van artiesten aan, die zullen rocken op de soundtrack van het uitbreidingspakket De Sims⢠2 Appartementsleven. Succesvolle bands als Good Charlotte en populaire nieuwkomer Katy Perry worden aan de mix van avontuur, lol en drama in het appartementsleven toegevoegd. Andere internationale popsterren die op de soundtrack schitteren zijn o.a. Vanilla Sky uit Italië, Ranetki Girls uit Rusland en Lola, een Hongaarse popster die snel furore maakt in Europa. Verder staan ook Artwerk-artiesten Chromeo, Ladytron en Junkie XL op de soundtrack. En alsof dat nog niet genoeg is zingt de Australische singer/songwriter Gabriella Cilmi haar succesvolle debuutsingle âSweet About Meâ.
In De Sims⢠2 Appartementsleven wachten spannende gebeurtenissen en verrassingen je Sims op, wanneer ze uit de buitenwijken trekken en in een gloednieuw appartementengebouw gaan wonen! Laat je Sims een kunstzinnige zolderwoning betrekken, een hip vrijgezellenstekkie of een chic penthouse met eigen butler. Dicht op elkaar wonen betekent nieuwe mogelijkheden en onverwachte verrassingen. Voor het eerst heb je nu ook de mogelijkheid om meerdere huishoudens te besturen, zodat Sim-buren vredig naast elkaar kunnen wonen of elkaar in de haren kunnen vliegen. Je Sims kunnen hun carrière een boost geven met het juiste sociale netwerk, ze moeten leren omgaan met huiselijke onenigheid als het niet klikt met de huisgenoot en ze kunnen de liefde van hun leven een paar deuren verderop vinden!
De Sims⢠2 Appartementsleven, het nieuwste uitbreidingspakket zal vanaf 28/8 beschikbaar zijn in Nederland.
De soundtrack van de game bevat:
âEverythingâ
Uitgevoerd door A Cursive Memory
âGetting Betterâ
Uitgevoerd door Bob Schneider
âRadioâ
Uitgevoerd door Castaneda
âFancy Footworkâ
Uitgevoerd door Chromeo
âBattle Royaleâ
Uitgevoerd door Does It Offend You, Yeah?
âSweet About Meâ
Uitgevoerd door Gabriella Cilmi
âClub Sodaâ
Uitgevoerd door Ghostland Observatory
âWhere Would We Be Nowâ
Uitgevoerd door Good Charlotte
âViolet Stars Happy Hunting!â
Uitgevoerd door Janelle Monae
âCrazyâ
Uitgevoerd door Jem
âMad Pursuitâ
Uitgevoerd door Junkie XL feat. Electrocute
âHot N Coldâ
Uitgevoerd door Katy Perry
âGhostsâ
Uitgevoerd door Ladytron
âMozdulj Mar (Mondulo Mar)â
Uitgevoerd door Lola
âOna Odna (She's Alone)â
Uitgevoerd door Ranetki Girls
âThis Is Not A Testâ
Uitgevoerd door Shock of Pleasure
âBrainlessâ
Uitgevoerd door Sunny Day Sets Fire
âGood Dayâ
Uitgevoerd door Tally Hall
âCome My Sunshineâ
Uitgevoerd door The Comas
âDivebombâ
Uitgevoerd door The Whip
âNot A Love Songâ
Uitgevoerd door Uh Huh Her
âOn & Onâ
Uitgevoerd door Vanilla Sky
âCan't Believe My Eyesâ
Uitgevoerd door Wainwright
Leuke soundtrack!! 

Deze smiley's worden gepromoot door Tamara:

Ja, ik moet toch eens meer gaan luisteren naar die liedjes, want ik zet meestal m'n eigen radiostation op... 

Ik heb ook vanalles derop staan man
maareh, wel leuk die soundtrack! 

ik luister of naar pop of naar winkelen (sims 1 muziek) lol heb geen eigen muziek er meer in, maar er zitten leuke nummers bij, ben echt benieuwd hoe "sweet about me" in simlish klinkt
Ik eigenlijk altijd naar eigen muziek/radiostation of Pop. 

college rock is ook leuk zitten ook mooie nummers bij
alleen die en pop en soms winkelen luister ik naar gheheh als mijn sims niet constant de radio uitzetten grrr

Ja, ik zal toch eens moeten gaan luisteren, ff eerst kijken wie ik goed vind en onder welke categorie ze staan 

als je new wave luistert heb je muziek van de sims 1 vink soms ook leuk 

13 posts
• Page 1 of 1
-
- Stats
-
-