Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Je favoriete sim?

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

Ik ben 't weer :p Ik dacht dat het mss leuk was om een topic te openen waarin je foto's kan posten over je favoriete sim. Of er gewoon over vertellen. Ik persoonlijk heb een favoriete van m'n eigen gemaakte buurt. Ik zit ondertusse al aan de 4de generatie ofzo, maar 't doel was. De stamboom starters zijn zelfgemaakt enz, maar de kinderen trouwen gwn met simmetjes.

Dit is dan m'n favo sim op dit moment. Ze is 3de generatie en zit op de uni zoals je mss ziet en noemt Anaïs de Ridder. Ik weet dat je 't op de foto niet ziet, maar soms hoe ze kan kijken doet ze mij aan Angelina Jolie denken... Echt freaky!

Image

Image
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ze lijkt ook wel wat op Angelina Jolie! Ik heb trouwens een buurt gemaakt met sterren, waaronder Angelina Jolie, Brad pitt, David & Victoria Beckham, Christina Aguilera, Marilyn Manson en Michael Jackson.

LOL, maar ik zoek nog leuke ideeen voor beroemdheden:P Ik ga mssn de familie Osbourne nog maken hehehe

Ik hoop echt dat ik woensdag mijn comp heb, dan zal ik hier ook wat kunnen posten :P
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmm ideetje voor Ann (omdat je ernaar vroeg). Euhm beroemdheden zijn toch beroemdheden, dus of je ze leuk vind weet ik natuurlijk niet :p

Britney Spears
Madonna
Justin Timberlake
Jennifer Lopez
Xzibit
P. Diddy
etc etc

Mijn favoriete Sim... Hmmmm. Nu met de legacies heb ik er best wel veel. En ik kan bepaalde Sims nog niet laten zien omdat ik op de website nog niet zo ver heb geupdate :giggle:
Maar mijn Fiona Frost is toch wel een favoriete Sim met bijna alleen ingame items en dan eigengemaakte items.

Image

2316 Posts
Dat doe je heel leuk met die foto's zo! Daar ben ik dus echt niet handig in
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm mja grafisch ben ik wellicht best goed, ik bedoel alles op SNW heb ik ook zelf gemaakt :p
Maar ik vond dat ik een paar foto's moest doen en ik had geen zin om ze op de "saaie" ouderwetse manier moest doen (niks tegen wie dan ook - ik vind mezelf gewoon saai soms)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, ze is idd goed met foto's trekken enz, ook met haar legacy's :D

Btw dat schilderijtje op de achtergrond bij die laatste foto is leuk! :D
Image

1888 Posts
Leuk gedaan zeg, ik heb geen favo op dit moment, moet echt weer gaan beginnen binnenkort :P

Maar heb voor Ann ook nog wel wat namen
- Avril Lavigne
- Bob Marley
- Amy MacDonald
- Julia Roberts
- Julia Styles

Wil je alleen maar buitenlandse mensen hebben? anders zijn er nog wel meer namen voor je haha.
Image

2137 Posts
Het schommelt bij mij nogal, de ene keer een custom Sim, en dan weer een standaard Sim :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

2316 Posts
Ik geloof dat ik nu mijn 'Starville' aardig kan vullen! :P
ImageImage

Nooboo
5 Posts
Mijn favoriete sim is Lina, dat is de aliëndochter van Aagje, uit Vreemdvoort. :-D
Ze is nu jongvolwassenen, heeft een bloemenwinkel met goud voor bloemschikken, haar beste vriendin is een servo.
Op dit ogenblik heeft ze verkering met een standaard sim, die bij haar in een huisje woont.
Haar haar is zwart en kort :droopy:
Ik heb haar opgevoed zonder codes :blush:

Ik heb er nog een paar, zoals mijn fee die met een vampier getrouwd is enzovoort :rly:

Nooboo
6 Posts
Ik heb er geen foto's van. Het meeste speel ik met een tweeling met precies dezelfde kleding enzo. Dat is heel leuk om te doen.

Team Llama
364 Posts
Mijn favoriete sim heet; Ashley de Ruiter. I Luff her.
Ze is zo cute en pretty. :D

Image
Image

I luff artikelen schrijven. <3

Servo's Slave
139 Posts
Anaïs ziet er erg mooi uit! Zelf gebruik ik helemaal geen downloads of aanpassingen meer, dus mijn Sims lijken af en toe een beetje "saai" ;). Vind het erg leuk hoe je al die uitdrukkingen weet te fotograferen Rosana, zo komt je Sim echt tot leven!

Mijn favoriete Sims van dit moment zijn:
Image
Dit is Clara Remy. Ik ben niet zo lang geleden met haar vader en een vriend van hem als studiegenoten een buurt begonnen. Allebei een vriendin van de universiteit getrouwd en Clara was de eerste kleine! Ze heeft nog een broertje en zusje, een tweeling.

Image
Dit zijn Samira (peuter) en Jennifer Candersteg. De vrouw en dochter van de studiegenoot van de vader van Clara *haalt adem* ;). Jennifer is ook de Sim in mijn sig, ik vond dit een erg lief fotootje :).

Celeste, Ashley ziet er inderdaad schattig uit :P. Zelf gebruik ik nooit make-up bij kinderen, ingebouwd principe hehe, maar eigenlijk staat het wel grappig :P.

In het kader van celebrities, ik heb gisteren bij mijn vriend op zijn PC Kat von D en Orbi "nagemaakt" van LA Ink, veel lol mee gehad, hehe ;).
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

1056 Posts
leuke plaatje maar zelf doe ik nooit make-up bij een kind

• Stats