Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Appartementsleven Preview

SNW Webmiss
14293 Posts
Aankomende week is er een event bij EA voor De Sims 2 Appartementsleven. SNW is er ook bij en wil voor jullie eventueel wel kijken of we jullie vragen beantwoord krijgen. Heb je dus vragen over Appartementsleven, geef ze dan z.s.m. hier door! Je kunt (waarschijnlijk) tot en met donderdagochtend 9 uur vragen doorgeven (maar het veiligste is om het op woensdagnacht/donderdagochtend voor 00:00am te doen. We moeten namelijk ontzettend vroeg vertrekken en ik heb tegenwoordig geen PDA met Internet meer. Ik kan dus waarschijnlijk niet meer online zodra ik hier weg ben.

Het gaat dus om De Sims 2 Appartementsleven. Met de ervaring die we intussen hebben, krijgen we enkel het basisspel en de nieuwste expansion te spelen. Kijken hoe dingen met andere expansions werken, kunnen we dus niet zelf. Maar wellicht dat iemand onze vragen wel kan beantwoorden rondom andere expansions (dan doel ik op de reeds bestaande expansions)

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

1. Zijn er veel nieuwe kapsels?
2. Zijn er nog nieuwe interacties voor de peuters?
3. Komt er veel nieuwe kleding in?
4. Kunnen jullie een tipje van de sluier oplichten over ( als ie er komt dan ) de eerstvolgende uitbreiding?
5. Nieuwe bouwopties? ( Buiten het plafond om )
6. Nieuwe planten etc voor in de tuin?

En meer kan ik even niet bedenken..
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik noteer ze :) thanks! Als je meer vragen hebt, stel ze gerust.

Alvast wat antwoord op sommige vragen (ik kijk op de dag zelf alsnog wel hoor, maar gewoon van wat ik weet)

Er zijn eigenlijk altijd wel nieuwe kapsels en kleding. Maar volgens mij zit er hier niet heel veel nieuwe kleding in. Verder zitten er bijna nooit meer dan twee echte nieuwe kapsels (daarmee bedoel ik dus geen petjes en dergelijke) in - daar moet je dus ook niet vanuit gaan verder.

Ik ga het hoe dan ook allemaal bekijken en ik zal proberen jullie zoveel mogelijk in te lichten ;)

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Ik vraag me af of alle mogelijkheden van de uitbreidingspakketten standaard mogelijkheden zullen zijn in De Sims 3? Al heeft dat niet specifiek met Appartementsleven te maken.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou, ik denk niet dat we dat daar te weten komen. Wij krijgen namelijk niet de producers te spreken zoals sommige andere sites. Blijkbaar is er het een en het ander afgesproken zonder andere fansites daarover te vertellen. Dus wij kunnen geen vragen stellen over iets anders dan Apartment Life zelf.

Helaas. :(

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Kun je studenten ook in een appartement laten wonen? Of is dat een stomme vraag...
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat is geen stomme vraag hoor, ik zal t uitzoeken :D Als t lukt :)

Nooboo
15 Posts
Wat kun je allemaal doen als je een Heks bent, dus het nieuwe wezen?

SNW Webmiss
14293 Posts
Nu maakt het niet zoveel uit dat je de vraag stelt, omdat ik de antwoorden dus al heb (maandag staat onze preview online). Maar de vragen moesten eigenlijk voor donderdag gepost worden (want nu kan ik niks meer vragen).

Maar goed, wacht nog even tot maandag voor het verslag ;) Daarin staat alles wat we weten :D

• Stats