Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Hippie Legacy

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh ja euhm geldboom. Ik zal zometeen even overleggen :p
In principe mag je de vrij te spelen objecten (zoals die Senso Orb - of hoe die ook heet) gebruiken.

Wat voor ideetjes heb je Ann? Qua recolors?

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Sorry hoor, dit is écht de laatste vraag :oops:
Mag je levenswensen veranderen?

bv: Als je trouwt, en die sim heeft romantiek als wens ofzo :uhm:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Met de Senso-Orb dinges mag dat wel ja :)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ff wat vraagjes mag je wel zo'n lieveheersbeesthuise hebben die in seizoenen zit voor je planten? En mag je je planten ook in een kas kweken?
ander vraagje :P mag je de windmolen en zonnepanelen uit villa & tuin gebruiken? ze kunnen wel geld opleveren, maar tis wel groene stroom lol

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmmm ik denk dat hippies het hip vinden als het groene stroom is :p

Kas mag op zich wel, maar da's wel heel duur toch? 300 per stukje muur ofzo? :p Idioot duur eigenlijk... Maar euhm van mij mag het..

Ik vind dat zo'n lieveheersbeestjeshuisje wel mag. Het is milieuvriendelijk en volgens mij niet echt duur :)

2748 Posts
nou ze trouwde met een man die $18.000 meenam lol dus geld genoeg ^^
ben er geen verhaal van aan het maken nu wil hem 1st een keer hebben gespeeld ;)
mag je btw de goedkoopste telescoop hebben?
Ikke is lastig ik weet het :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Je bent niet lastig, wat ben ik dan? :p

2748 Posts
LOL uhm ja gheheh, tis wel moeilijk met de hobbys heb ik gemerkt :P lang leve die andere meter zodat je nog platina kan worden ^^
Heb het winkeltje al ff niet meer opgehad omdat ze genoeg geld hebben lol ^^

Jij is niet lastig ikke is dat ^^ :P

SNW Webmiss
14293 Posts

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
SNW_Rosana wrote:Oh ja euhm geldboom. Ik zal zometeen even overleggen :p
In principe mag je de vrij te spelen objecten (zoals die Senso Orb - of hoe die ook heet) gebruiken.

Wat voor ideetjes heb je Ann? Qua recolors?

Ik zie dit nu pas.. maar ik heb in mijn buurten ook chinese en arabische simfamilies wonen. Leek me leuk om een recoler te maken met chinese tekens enz of een perzisch tapijt achtig iets.. Maar ik vind alles wat je maakt super cool.. mochten meer mensen dit leuk vinden dan is het mssn een idee..
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats