Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Pre-order Appartementsleven

SNW Webmiss
14293 Posts
Als je De Sims 2 Appartementsleven online via de EA Store of via Amazon pre-ordered, krijg je een speciaal extra object cadeau.

"Pre-order The Sims 2 Apartment Life and receive the downloadable in-game GlowStation 90XD computer*."

Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Hoe zit het met de talen als je het via amazon koopt of EA store?
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
talen... hmmm je bedoelt van t spel zelf neem ik aan? nou ik denk dat je kunt aangeven waar je woont en dat ie dan vanzelf ook naar de goede store gaat (met amazon bv redirect ie je naar de UK site ofzo, dacht ik, want vanuit Amerika bestellen op Amazon.com gaat niet omdat er een Europese Amazon is...) ik zal even zoeken.

Nou ik heb gezocht maar via de Europese sites vind ik helaas niks van een extra download. Belachelijk soms dat we die als Nederlanders niet kunnen krijgen... :(

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
shit zeg ik vind die computer echt wel leuk, ik baal nu dat ik zo'n hoop extra's heb gemist, kunnen we die niet ergens anders vandaan vissen? :gallery: :twisted:
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, da's idd wel spijtig, maar ik denk dat ik het toch gewoon via Free Record Shop ga doen. Dat systeem ken ik al, en dat is goed. Dus laat ik 't maar zo doen...

Want zijn anders de verzendingskosten ook niet groter?
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats