Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Systeemeisen Appartementsleven

SNW Webmiss
14293 Posts
De systeemeisen voor De Sims 2 Appartementsleven zijn bekend!

Besturingssysteem
Windows® Vista, XP, ME, 98, 2000

Processor
1.8 GHz / 2.4 GHz voor Windows® Vista

Geheugen
1 GB RAM

Hardeschijfruimte
1.5 GB*

DVD Drive – 8 SPEED

Video Kaart
Een T&L videokaart met tenminste 64 MB RAM.**

Geluidskaart
DirectX 9.0c compatible
(DirectX - Version 9.0c wordt meegeleverd)

*1.5GB is exlcusief de hardeschijfruimte die De Sims 2 nodig heeft. Indien je zowel De Sims 2 Appartementsleven als De Sims 2 installeert heb je 5.0 GB hardeschijfruimte nodig.

**Video kaarten die ondersteund worden:
Windows XP
NVIDIA GeForce2 GTS of hoger
NVIDIA Quadro series
ATI Radeon 8500 of hoger
S3 Gamma Chrome S18 series
Intel Extreme Graphics 82865 / 82915 en hoger

Windows Vista
NVIDIA GeForce 6200 of hoger
ATI Radeon 9600 of hoger (laptop chipsets werken mogelijk wel maar kunnen niet ondersteund worden)

Opmerking: Als je geen T&L videokaart hebt, zoals de Intel Extreme Graphics, dan heb je tenminste een 2,4Ghz processor nodig.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Bedankt, Rosie! Ik denk wel dat ik 'm ga kunnen spelen, aangezien ik een redelijk nieuwe pc heb. Is er anders zo een programmatje dat 't test voor je of het gaat, of niet?
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Tamara wrote:Bedankt, Rosie! Ik denk wel dat ik 'm ga kunnen spelen, aangezien ik een redelijk nieuwe pc heb. Is er anders zo een programmatje dat 't test voor je of het gaat, of niet?

Ik heb hier wel zoiets; System Requirements Lab

Alleen denk niet dat Appartment Life er al in staat.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ohw ok, bedankt. Nja lijkt me gwn handig voor de mensen die hun pc niet zo goed kennen dat ze ff zo'n programma kunnen laten lopen :) ^^
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Moeten ze wel wachten tot soortgelijke sites hem in hun dropdown-lijstje zetten. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik gok dat Apartment Life er wel vrij snel in zal staan.

• Stats