Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Releasedatum gewijzigd

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik kreeg vandaag mail van mijn contactpersoon bij EA Nederland over de onduidelijkheid rondom de releasedatum van De Sims 2 Appartementsleven. Deze komt niet uit op 21 augustus (zoals eerder op de officiële site en SNW stond), maar op 28 augustus.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ja, ik had het inderdaad elders al gelezen, dat het een weekje later zou worden. Opzich wel jammer natuurlijk, maar we zullen toch hoe dan ook moeten wachten. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Mja ik wist al dat ie gewoon op de 28e uit zou komen. Wij zijn nooit eerder met Sims spellen (niet eerder dan Amerika) dus ik geloofde er sowieso al niks van (had ik volgens mij in het 'Ga jij hem kopen' topic al gezegd, dat ik gokte op de 28e)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ohw ik wist niet dat 't eerst 21 augustus was. Ik had nl overal 28 augustus zien staan...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou ik had tot aan vandaag in de forumbeschrijving wel 21 augustus staan, want zo stond het eerst op de officiële Nederlandse site... Maar ik twijfelde er al wel meteen aan omdat Duitsland enzo wel 28 augustus hadden...

• Stats