Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

probleem met opstarten sims

Nooboo
1 Posts
Ik heb zojuist Spullen gedownload en in de goede map gezet, maar nu start mijn sims niet meer op. ik kan het filmpje nog zien maar daarna het laadscherm daar loopt die vast.

moet ik nu alles opnieuw installeren of is er nog een andere mogelijkheid?

SNW Webmiss
14293 Posts
Spullen gedownload? Van deze site? Of van een andere Sims fansite?

Als je van deze site dingen download, althans, van het gewone Downloads gedeelte (dus niet de Exchange) dan kan ik je garanderen dat de downloads niet in een map geplaatst moeten worden. Die downloads installeren zichzelf namelijk in de goede map. Ik kan ook garanderen dat er geen rare bestanden in de downloads zitten. Ik test alle downloads, lijkt me heel sterk dat een spel daarop vastloopt terwijl ik al jaren gewoon zonder problemen van mijn eigen downloads geniet.

Je hoeft niet alles opnieuw te installeren. Zorg gewoon eerst dat je de Downloads map (die staat in de Mijn DocumentenEA GamesDe Sims 2Downloads) even verplaatst naar een andere locatie (bijvoorbeeld even in je Mijn Documenten zetten). Test daarna of het spel weer opstart. Als dat zo is, is er dus iets mis met een van je downloads.

Er kunnen allerlei redenen zijn waarom downloads niet werken. Wellicht heb je een hack gedownload die problemen veroorzaakt. Maar ik durf ook niet met zekerheid te zeggen of alle downloads wel goed werken in je spel, als je bijvoorbeeld bepaalde uitbreidingspakketten niet hebt, en je toch downloads die daarvoor gemaakt zijn installeert. Het spel negeert ze normaal gesproken, maar je weet maar nooit.

Ik wil wel duidelijk hebben of het hier gaat om downloads van SNW of van een andere site:
- Als ze van SNW komen dan wil ik ook nog specifiek weten of je ze van de Downloads afdeling hebt, of van de Exchange afdeling. De Exchange inhoud controleren wij niet.
- Als ze van een andere site af komen dan zijn we nog niet te beroerd om te helpen. Maar dan moet je het wel alsnog erbij vermelden. Je kunt in dit geval toch beter contact opnemen met de maker van die downloads. Als er iets mis is met die downloads, dan kan de maker er wellicht iets aan doen, ook voor anderen.

Een tip, of je nu van deze site download of van een andere. Zorg altijd dat je eerst een backup maakt van je downloads, voor het geval dat. Ik heb in het verleden ook gehad dat ik uren bezig was met mijn downloads map uit te pluizen met allerlei extra programma's zodat de boel weer goed werkte. Hacks en mods zijn vaak boosdoeners, maar lang niet altijd.

En nogmaals, als je dingen van SNW download (van de Downloads) dan zijn het altijd .sims2pack of .sims2skin bestanden. Die bestanden kopieer je niet naar de goede map. Die dubbelklik je en dan installeren die zichzelf in de goede map.

Als je zelf wat wilt proberen, je kunt MateriaalManager downloaden op de officiële Nederlandse website http://www.desims2.nl (je moet dan wel ingelogd zijn). En verder kun je nog Sims2CleanPack installer downloaden op ModTheSims2.

Ik hoop dat je daar iets aan hebt.

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Ter aanvulling van de reactie van SNW_Rosana...
Als één van de Exchange-mods probeer ik over het algemeen downloads, die ik goedkeur, even uit. Daarnaast check ik ze op eventuele virussen.
Ik zeg erbij, probeer, want soms lukt het niet door tijdnood.

Merendeel van de downloads op Exchange zijn dus wel gecheckt, alleen kunnen we natuurlijk niet alles garanderen.

Nooboo
7 Posts
Hee ik heb net MateriaalManager gedownload van de bovenstaande link, hij instaleerd hem, ik moet hem uitapekken, ik open hem en als hij 3 kwart van de balk heeft geladen geeft hij een error en sluit hij het progamma af.
Ik heb dat progamma nodig want ik heb het zelfde probleem over dat de sims niet meer opwil starten door een download.
HELP!?

Nooboo
2 Posts
Sanne1402 wrote:Hee ik heb net MateriaalManager gedownload van de bovenstaande link, hij instaleerd hem, ik moet hem uitapekken, ik open hem en als hij 3 kwart van de balk heeft geladen geeft hij een error en sluit hij het progamma af.
Ik heb dat progamma nodig want ik heb het zelfde probleem over dat de sims niet meer opwil starten door een download.
HELP!?

Ik heb de MateriaalManager zelfs al uitgepakt, daarna doet hij alleen niets. Ja dan krijg je een kort maar krachtig bericht genaamd: Error.
Wat nu?

SNW Webmiss
14293 Posts
Contact zoeken met EA. Want hoe graag ik ook wil helpen, met alleen "error" komen wij ook niet ver. Dan kun je het beste EA tech support mailen.

Nooboo
4 Posts
Als de sims niet wil opstarten kan het ook liggen aan dat je teveel downloads er op hebt staan dat heb ik ook gehad maar toen ik de meeste weggooide, deed hij het weer

Nooboo
4 Posts
Meestal als je de sims 2 op een laptop zet en er staat al heel veel op die laptop dan gaat het meestal fout..

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Nouja, tenzij je absurd weinig schijfruimte vrij hebt staan, lijkt me het stug dat het aan je schijfruimte ligt, is bij mij in elk geval nooit een factor geweest.

Zulke problemen liggen vaker aan grafische kaart, processor, en al het andere spul wat in je pc zit ( voeding, koeler/fan, etc.) dan aan je harde schijf, want als je zorgt dat je voldoende vrij hebt, kan daar niks aan mis gaan. In elk geval niet bij mij. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

• Stats