Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

UNI - Filmore Family

SNW Webmiss
14293 Posts
@simsfreak: dank je :p Ja dat heb ik nog niet echt uitgebreid verteld over de zombiemoeder

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Toen ik haar benen zag dacht ik van "oei fout in't spel, haar benen zijn wit" en toen viel menne frank da 't idd een zombie was :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol ja dat komt dus omdat ik erachter was gekomen dat ik geen foto's had maar vooral die witte grijzige plaatjes waar ik niet zoveel mee kon...

Terrible Townie
33 Posts

Kan niet wachten op een update!!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, alleen de volgende update zal even op zich laten wachten. Heb het ontzettend druk met een aantal reviews en sites die af moeten. Daarbij heb ik al even geen games meer gespeeld door alle drukte. Maar ik ga wel binnenkort weer spelen en zal dus proberen snel weer te updaten ^^ Ben blij dat je reageert, zoveel mensen reageren niet (meer) :p

Terrible Townie
33 Posts
Nee ik zie het! Maar vind het echt super!

Ik ken het ja, de drukte. Ik heb mazzel dat ik nu even een paar dagen vrij heb gehad :D

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
ik kan eigenlijk echt niet wachten op de update

Terrible Townie
33 Posts

vanaf morgen [na mijn update :P],
zit ik er ook op te wachten :yay:

Nooboo
6 Posts
Leuk geschreven, ik vind het grappig om te lezen. :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik zal kijken of ik dit weekend nog kan spelen (maar heb het momenteel zo druk dat ik gok dat het nog wel even gaat duren).

• Stats