Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

UNI - Filmore Family

SNW Webmiss
14293 Posts
Thalea in CAS

Image
"Hallo! Ik ben dus Thalea Filmore. Ik ben vrouwelijk. Althans, de spiegel vind van wel! En ik heb een kenniswens, ik leer dus graag."

"Ik heb nog geen richting gekozen. Nee, want ik ben nog aan het kijken wat ik graag wil gaan studeren straks. In de tussentijd doe ik een oriëntatiejaar."

"Ik woon sinds kort op kamers op de campus van UC Sim. UC staat in dit geval voor University of California! Ja, ik had de keuze tussen CSU (California State University), UC (University of California) en Stanford. Maar Stanford was te duur. Ik heb namelijk geen beurzen toegewezen gekregen. Helaas. Maar er waren dus nog twee andere opties. Na lang nadenken en twijfelen werd het toch UC Sim."

"Na een tijdje zoeken vond ik een studentencomplex. Dit complex heeft 20 kamers, 26 douches, 8 toiletten, 12 computers, een mini bibliotheek, allerlei apparaten en meubels om vaardigheden mee te trainen. Het leek mij een goeie deal."
Image
Dit is het studentencomplex van bovenaf gezien.
Image
De tweede verdieping van het studentencomplex.
Image
De eerste verdieping van het studentencomplex.
Image
De begane grond van het studentencomplex.

"Dit werd uiteindelijk mijn kamer! Een beetje kaal nog. Maar wel mooie meubeltjes. En natuurlijk een Freezer Bunny dekbed! Ik kan niet zonder!"
Image

"Zal ik jullie nu een korte rondleiding geven?"
Image
"Dit is de hal waaraan mijn kamer grenst. Deze hal leidt tevens naar de zithoek."
Image
"Dit is de keuken. We hebben een conciërge die elke dag van 's ochtends vroeg tot ergens laat in de middag eten voor ons bereidt."
Image
"Dit is de bibliotheek. Het is niet heel groot. Maar we hebben de meest belangrijke boeken wel in huis. Letterlijk."
Image
"Dit is de muziekhoek. We hebben niet extreem veel instrumenten, maar genoeg om een bandje mee op te richten. Ik ben nog niet zo creatief, dus ik moet nog even oefenen."
Image
"Deze ruimte heeft schaaktafels, boekenkasten en schildersezels. Hier kunnen de studenten rustig studeren."
Image
"Dezelfde ruimte, andere hoek."
Image
"De fitnessruimte. Heel klein en bescheiden. Maar het is een studentenhuis. Bijna geen Sim hier te vinden."
Image
"Dit is de ontspanningsruimte vlakbij de computers."
Image
"Hier zijn dus de computers. Nee, het zijn niet de allernieuwste modellen. Maar ze doen hun werk prima."

Image
"Had ik al verteld dat ik mijn haar heb geverfd? Ik vond het tijd voor een nieuw kleurtje."
Image
"Het resultaat."

Image
"De eerste dag besloot ik om maar meteen te gaan studeren. Ik moet namelijk 3 punten behalen voor koken, creativiteit en schoomaken.

Een klein nadeeltje is dan wel weer dat de computers, schildersezels, schaaktafels en fitnessapparatuur allemaal boven staan. Hier beneden is gelukkig wel de catefatia en de mini bibliotheek. Dat scheelt me weer een bezoek naar de Library hier op de Campus. De meeste boeken hebben we hier ook!"

Image
"Al snel kwamen er veel meer mensen in het studentencomplex wonen. Ik heb begrepen dat dit een nieuw complex is, dat verklaart waarom ik de eerste was die een kamer had gevonden in dit gebouw! Oh ja, mijn kamer is op de begane grond. Ik ben niet lui, maar ik besteed mijn tijd graag nuttig. Als ik een verdieping hoger zou zitten, zou ik meer tijd kwijt zijn met op en neer lopen naar mijn kamer. En dat terwijl ik die tijd ook kan gebruiken om te studeren! Stel je voor!"

Image
"Ik claim maar snel een duur, ik heb een fijne locatie gevonden en wil niet dat een ander er ineens met die kamer vandoor gaat!"

Image
"Ik had het idee dat ik nog niet veel snapte van de lesstof die ik kreeg tijdens college. Een opdracht maken zou wellicht meer duidelijkheid scheppen. En inderdaad! Ik was spontaan een beetje slimmer!"

Image
"Ik moest een punt voor creativiteit behalen. Daarom dat ik besloot om piano te gaan spelen. Ikzelf vond het best goed klinken, voor een beginner."
Image
"De studenten hier kunnen mijn talent helaas niet waarderen. Dat komt vast nog wel!"

De update is kort en een beetje rommelig... Maar ik heb nog niet heel lang gespeeld en tja, ik weet anders ook niet goed hoe ik mijn Sim moet introduceren :P Morgen speel ik weer verder...
Last edited by Rosana on Aug 23, 2009 2:01pm, edited 3 times in total.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Ze ziet er leuk uit zo met dat ander haar

Servo's Slave
119 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik heb dat met het haar expres zo gedaan (eerst in CAS gewoon bruin haar, daarna pas custom). Zodat latere generaties ook gewoon normaal bruin haar krijgen (en niet dat custom haar bij de geboorte.. :p)

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

2748 Posts
Ja ik heb dat met het haar expres zo gedaan (eerst in CAS gewoon bruin haar, daarna pas custom). Zodat latere generaties ook gewoon normaal bruin haar krijgen (en niet dat custom haar bij de geboorte.. :p)
dat is slim gedaan :D ik let eigenlijk nooit zo op daarmee :uhm: :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik soms wel, vind het niet zo tof dat mijn (in dit geval) vrouwelijke Sims anders namelijk alleen maar dat kapsel kunnen krijgen bij de geboorte en dat dus ook altijd zullen doorgeven... Als ik gewoon bruin instel, kunnen de kinderen allerlei kapsels krijgen :P

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Hmm, daar had ik zelf ook niet echt stil bij gestaan, maar ik gebruik zelf vooral customkapsels dus dat maakt niet zoveel uit :)

Wel een leuk begin!! Maaruhm hoe komt het dat die vakjes (linksboven) zonder blauwe rand zijn? :uhm:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Omdat die niet in het spel zelf zo zitten :p die heb ik naderhand op de screenshots erbij geplakt... De icoontjes e.d. uit het spel gehaald, achtergrondje (groen, soms rood) gemaakt en wat effecten erop toegepast en dan dus een icoontje wat erbij past. Leek mij gewoon wat handiger, zodat je extra duidelijk ziet wat er in het plaatje gebeurd. Zo zie je bij de paino dus dat ze niv 1 van iets heeft gehaald en bij de spiegel zo'n föhn icoontje, zodat duidelijker wordt wat Thalea aan het doen is :)

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Dat van het haar wist ik ook niet, wel handig, weet ik dat nu ook weer :)
Het is idd wel handig zo te zien wat ze aan het doen is :)
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Omdat die niet in het spel zelf zo zitten :p die heb ik naderhand op de screenshots erbij geplakt... De icoontjes e.d. uit het spel gehaald, achtergrondje (groen, soms rood) gemaakt en wat effecten erop toegepast en dan dus een icoontje wat erbij past. Leek mij gewoon wat handiger, zodat je extra duidelijk ziet wat er in het plaatje gebeurd. Zo zie je bij de paino dus dat ze niv 1 van iets heeft gehaald en bij de spiegel zo'n föhn icoontje, zodat duidelijker wordt wat Thalea aan het doen is :)
Ahh zo, da's idd slim bekeken!!
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

---------

Image
"Dit is Ash Zaïdi. Hij woont hier in hetzelfde gebouw. Hij danst met zijn haar. Nou ja, zijn haar danst. Ik ken hem nog niet zo goed."

Image
"En dit is William Wood. Hij woont hier ook."

Image
"Deze Sim was hier ook aanwezig, maar ik ken hem/haar niet."

Image
"Dit zijn Ally Zhang en Maura Perry. Ook een aantal Sims uit dit complex"

Image
"Ik ben moe dus ik hou voor het gezien vandaag."

Image
"Ik heb volgens mij post. Eens kijken. OMG! De rekening is §378!!!! "

Image
"Ik moet een manier vinden om die rekeningen te betalen. Ik heb niets meer en als er nog zo'n rekening komt, kan ik hem niet betalen!"

Image
"Tijd voor wat ontspanning. Ik heb besloten om naar een openbaar kavel te gaan en kijk nou, dat is Ash, hij heeft een vreemd pakje aan..."

Image
"Het is geen fabeltje, zijn haar danst echt :o"

Image
"Binnen kom ik Tamara Lewis tegen. Ik ken haar niet, maar ze is heel aardig en we maken een babbeltje."

Image
"Even later loop ik William Wood tegen het lijf. Wat doet die nou hier. Die William lijkt me helemaal geen uitgaanstype. En hij heeft ook al zo'n raar pakje aan."

Volgende update komt spoedig!! :)
Last edited by Rosana on Aug 23, 2009 2:02pm, edited 1 time in total.

2748 Posts
die rekening is echt erg hoog, ik hoop dat ze het kan opbrengen.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja die rekening is idd hoog >< gelukkig kun je dingen opgraven enzo :s
Ze kwam op de openbare kavels best veel leden tegen. Ze is naar meerdere openbare kavels geweest en op elk kavel gemiddeld 1-2 personen met zo'n pakje... :)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Da's idd nogal een rekening :o Maar écht "hij danst met zijn haar. Nou ja, zijn haar danst." Ik lag echt strijk! :p Maar die William lijkt mij nogal ijdel... :p
Image

• Stats