Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

VrijeTijd: eigen schilderijen met lijst!

SNW Webmiss
14293 Posts
Misschien was het al bekend, dat weet ik niet zeker. Maar ik heb op recente screenshots ontdekt dat je in VrijeTijd ook je eigen schilderijen kunt voorzien van een leuke lijst! Zie hieronder op de screenshots. Ik twijfelde in eerste instantie, maar toen ik beter keek zag ik ook standaard schilderijen, met lijst!

Image
Image
Image

Coole feature!!!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
OHh ja dat vind ik echt leuk!! Ik ben benieuwd of je ook zo'n lijst kan kiezen in het zilver of goud met van de krullen enzo.. lekker kitsch ;)
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb geen idee, maar ik gok dat er wel meer lijsten zijn om uit te kiezen :D Ik hoop op moderne en 'ouderwetse' lijsten... :D

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
was mij eigenlijk nog niet opgevallen :uhm: maar wel tof dat het erin zit dan :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Zou best wel stom zijn als je de lijst niet kan kiezen... :(
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Gok van wel eerlijk gezegd. Mss dat je nu een soort 'DesignModeResource' hebt. Dat het werkt als een soort recolor ofzo? Zodat je, wanneer je op het schilderij klikt met dat ehm euhm 'dingetje' (ik weet de Nederlandse naam niet...) dat je opties krijgt om een lijst/kleur te kiezen.

Maar ik zie het ook wel gebeuren dat je gewoon een lijst uit het schilderijen menu kan kiezen. Want ik weet niet of het iemand al eens was opgevallen, maar je kunt dus een eigengemaakt schilderij ophangen en daar kan dan vaak nog iets bij (noem maar iets, een gordijn). Op hetzelfde stukje... :)

• Stats