Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

VrijeTijd: Wat wil je weten? Stel je vraag hier!

SNW Webmiss
14293 Posts

Er is een producertour in Europa gaande voor De Sims 2 VrijeTijd! Op 22 januari 2007 komt Bim Majekodunmi naar Nederland. SNW gaat er dan ook heen, voor een presentatie en wellicht ook om te spelen. Nu is mijn vraag: Wat wil je weten over De Sims 2 VrijeTijd? Als ik de mogelijkheid zie, wil ik namelijk wat vragen van onze leden stellen aan Bim. Dus als je echt een dringende vraag hebt, laat het ons dan weten in dit topic!

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
kan je ook op een hobby club of game club of zo iets

kon gen beter vraag bedenken :P xd en meschien zal het antwoord oo kal ergens staan :P
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

Terrible Townie
42 Posts
Kan je in de wagens rijden die je repareert?

SNW Webmiss
14293 Posts
Goede vragen...! Ik zal ze uiteraard allemaal noteren :)

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Kom er een nieuw wezen zoals we al eerder alien, weerwolf, vampier etc hadden? :D Of is dat al bekend?
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hippe vraag. Het is mij nog niet bekend overigens... :)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Komen er nieuwe beroepen? Weet niet of dat al bekend is, maar daar kijk ik altijd naar uit :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik noteer :p goeie vraag :D mss een algemene, maar toch leuk om te weten... :)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Nee, maar ik kan me voorstellen aangezien je auto's kan herstellen, dat je wel in een garage zou kunnen gaan werken... Of mss een autogarage uitbaten à la OFB??
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Zit wel wat in. Hoewel ik geen idee heb hoe ze dat dan willen aanpakken. Maar we zullen zien :D

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
er zitten nieuwe banen in dat heb ik ergens gelezen, maar echt meer is er niet over bekend ;)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, ik was eigk wat hardop aan het denken :)
Image

• Stats