13 posts
• Page 1 of 1
VrijeTijd: Wat wil je weten? Stel je vraag hier!
Zie ook dit nieuwsbericht...
Er is een producertour in Europa gaande voor De Sims 2 VrijeTijd! Op 22 januari 2007 komt Bim Majekodunmi naar Nederland. SNW gaat er dan ook heen, voor een presentatie en wellicht ook om te spelen. Nu is mijn vraag: Wat wil je weten over De Sims 2 VrijeTijd? Als ik de mogelijkheid zie, wil ik namelijk wat vragen van onze leden stellen aan Bim. Dus als je echt een dringende vraag hebt, laat het ons dan weten in dit topic!
Er is een producertour in Europa gaande voor De Sims 2 VrijeTijd! Op 22 januari 2007 komt Bim Majekodunmi naar Nederland. SNW gaat er dan ook heen, voor een presentatie en wellicht ook om te spelen. Nu is mijn vraag: Wat wil je weten over De Sims 2 VrijeTijd? Als ik de mogelijkheid zie, wil ik namelijk wat vragen van onze leden stellen aan Bim. Dus als je echt een dringende vraag hebt, laat het ons dan weten in dit topic!
kan je ook op een hobby club of game club of zo iets
kon gen beter vraag bedenken
xd en meschien zal het antwoord oo kal ergens staan 
kon gen beter vraag bedenken

vergeet niet om je vragen te stellen!
Komen er nieuwe onderscheidingen?
Kan je in de wagens rijden die je repareert?
Kan je in de wagens rijden die je repareert?
Kom er een nieuw wezen zoals we al eerder alien, weerwolf, vampier etc hadden?
Of is dat al bekend?

Komen er nieuwe beroepen? Weet niet of dat al bekend is, maar daar kijk ik altijd naar uit 

Deze smiley's worden gepromoot door Tamara:

Nee, maar ik kan me voorstellen aangezien je auto's kan herstellen, dat je wel in een garage zou kunnen gaan werken... Of mss een autogarage uitbaten à la OFB??

er zitten nieuwe banen in dat heb ik ergens gelezen, maar echt meer is er niet over bekend 

Ja, ik was eigk wat hardop aan het denken 

13 posts
• Page 1 of 1
-
- Stats
-
-