Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 2: Vrije Tijd

SNW Webmiss
14293 Posts

Gnome Collector
79 Posts
Ik ga na school meteen na de stad om m te halen! Wie gaat hem vandaag nog meer halen? Zullen we dan vertellen aan elkaar wat jullie het eerste opviel en wat jullie het leukste vinden? AAH kan nu echt niet wachten. Ben vast de hele dag niet bij de les :P

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 9:29pm, edited 1 time in total.

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik heb m!! Echt super leuk! Alleen heb ik nog steeds grafische problemen die me nu erg irriteren. Je krijgt namelijk zo'n computer waar je de sims 3 kan spelen. Maja ik krijg dus geen beeld. En de trappen worden blauw en nog meer gedoe. Maar verder is het echt lachen!! Ik ga weer verder spelen :P
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Maar dat heb je toch altijd als je een nieuwe uitbreiding voor de eerste keer speelt dat gedownloade objecten blauw knipperen enz?
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Team Llama
254 Posts
WingedAngel wrote:morgen komt ie uit, ik heb geld genoeg,maar mag hem niet gaan halen van mijn ouders :cry:

omdat het bijna examens zijn, moet wachten tot na de examens
Life is not about waiting for the storm to pass; life is about learning to sing in the rain.

2316 Posts
misschien maar goed ook he, tis voor je eigen bestwil :P straks kun je lekker de hele vakantie simse hehe

@ tamara, de trappen die ik heb komen volgens mij gewoon uit het spel zelf, maar bij de andere huizen doet ie dat niet, dus ik weet niet zo goed wat het is. Ik baal ervan dat ik geen beeld heb op tv's en comps in het spel. Nu weet ik nog niet hoe de sims 3 eruit gaat zien
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 9:29pm, edited 1 time in total.

Gnome Collector
79 Posts
Jaa ik zie ook niet zo heel veel duidelijkheid op die pc. Maar ik vind de uitbreiding tot nu toe echt leuk :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb m eindelijk, na veel moeilijk gedoe met de EA downloader... Ik ga m nog kopen in de winkel, ik wil t doosje ook hebben enz...

Ik ben m nu aan t spelen :D

2316 Posts
Ja het lijkt me ook super leuk om die films op tv te kunnen zien die je nu kunt kijken. Als ik het zo hoor, lijkt die film Kip (in de categorie comedie) me erg melig..

Verder moet ik nog heel veel ontdekken over de hobby's natuurlijk
ImageImage

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik vind het wel ff wennen met de tv :s ben alle zenders kwijt lol maar verder is het echt een leuk spel :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind het wel heel tof dat je je eigen radiostations kunt toevoegen, alleen had ik gehoopt dat er een soort custom muziek map was ofzo. Nu moet ik 2GB aan muziek in de mappen verdelen en dan uitzoeken :P maar het blijft verder wel leuk.

Team Llama
265 Posts
hij lijkt me zoo vet.. kheb um gevraagd voor mijn verjaardag (A)
denk alleen niet dat ik hem krijg me pappa wil neit dat ik nog meer krijg want ik sloop me pc er mee (A)

• Stats