Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 2: Vrije Tijd

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
lol Ann, ik kan ook niet wachten nog maar 2 weken eigenlijk :o

SNW Webmiss
14293 Posts
Man, ik denk er nu elke dag aan. Wanneer komt ie ook alweer uit, oh ja, ik moet nog ff wachten... En dan ook nog wachten op Kitchen & Bath Stuff :(

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ja die vind ik ook echt zo leuk, zucht.. ik hoop niet dat het straks tegenvalt ;) :P
ImageImage

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 9:55pm, edited 1 time in total.

2316 Posts
Ja idd, van tevoren zit ik dan steeds te simsen en ondertussen te bedenken: Oh hoe zou dit zijn en dat zijn.. en dan straks heb ik er niet eens tijd voor :S
ImageImage

Gnome Collector
79 Posts
Haha jaa dat heb ik ook :p Ik wil hem eigelijk meteen halen alleen ik zit met een geld probleempje, moet wachten totdat ik weer zakgeld krijg en dan kan k 'm pas gaan halen :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Nog maar een paar dagen :D (even de spanning opbouwen lol)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
nog uhmm 5 of zo iets toch?? :dance: aaaaaaaaaahhhhhhhh

2316 Posts
Flauw flauw!!! ik kan al niet wachten!!!!
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Volgens mij kan niemand echt wachten :p

Gnome Collector
79 Posts

2316 Posts
hihi ik kan m in principe al ophalen, ze hebben m al voor me klaar liggen, jammer dat ik er niet eerder achterkwam dat ze me belde dan kon ik m uit school ophalen, nu zal t morgen moeten..
ImageImage

Gnome Collector
79 Posts
AAAH! Ik was al helemaal bang dat ik niet aan het geld zou komen omdat ik de laatste tijd echt al mijn geld heb opgemaakt maar nu zie ik vandaag op mijn bank afschriften dat ik geld van m'n oma heb gekregen. Dus ik ga 'm morgen meteen halen! Kan nu niet meer wachten ^^

Team Llama
254 Posts
morgen komt ie uit, ik heb geld genoeg,maar mag hem niet gaan halen van mijn ouders :cry:
Life is not about waiting for the storm to pass; life is about learning to sing in the rain.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats