Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 2: Vrije Tijd

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik krijg overal pass behalve bij het eerste de CPU ofzo... *crap* Ik wil een nieuwe pc! :(
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Je hebt weer een mooie preview gemaakt Roos!

SNW Webmiss
14293 Posts

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
eey eey hij is tof ik vond hem best wel goed ik kan je geen ongelijk geven dat ie beter had gekund maar vond het door de omstandig heden erg leuk lezen
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Het ziet er weer TOPPIE uit :) Ik zie dat je een leuke dag gehad hebt, en dat is te lezen ook. ;)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
412 Posts
Hip verslagje Roos :) super zoals altijd :D
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

Gnome Collector
79 Posts
Eerst leek vrije tijd me echt geen leuke uitbreiding, ik dacht wat moet je nu met een uitbreiding waarmee je alleen een paar nieuwe dingetjes kunt doen (basketbal spelen, naaien) en dat was het. Maar nu ik de previews heb gelezen lijkt vrije tijd me toch best leuk!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Idd, dat heb ik ook vaak bij de nieuwe uitbreidingen, maar ze zorgen er altijd voor dat je het toch koopt. Allé ik toch :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, gewoon hoe meer informatie je krijgt... Dus EA en ook jij aangezien ik hier de verslagjes lees en 't meeste te weten kom. Als je de foto's op de officiele site niet meetelt :)
Image

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik wou dat Vrije Tijd eerder kwam, nu heb ik zelf namelijk nog enige vrije tijd..
ImageImage

• Stats