Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Vraagje(s) over De Sims 2 Op Reis

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 10:59pm, edited 1 time in total.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
- 5 souvernirs uit het Verre Oosten (Takemizu) : sneller vaardigheden opbouwen
- 5 souvernirs uit het Berggebied (Drie Meren): niet-romantische interacties zijn effectiever.
- 5 souvernirs uit het strandgebied (Twikkii eiland) : Romantische interacties hebben meer effect.
- 5 Zeeschelpen : Hun blaasbehoefte loopt minder snel terug. (gaat minder snel in het 'rood')
- 5 voodoo poppen: Het kan zo zijn dat sims in de buurt denken dat ze aangevallen worden door bijen.

Opmerking: Het maakt bij de souvernirs niet uit welke verhouding je gebruikt. Er zijn maar 2 souvernirs per locatie. Dus dan kan je bijvoorbeeld 3 van de ene soort en 2 van de andere soort doen. De effecten zijn enkel van toepassing op sims in de buurt van het souvenirsrek.

dit heeft nefje bij ons op het forum gepost.(vertaald van een bbs post)
Alleen zijn we het niet eens over het effect van de 5 schelpen want bij mij moeten sims juist vaker naar de wc lol

Guest

2748 Posts
nou die uit het verre oosten zijn wel handig mijn sims skillen veel makkelijker.
je kunt zien welke van de 45 aandenkens je nodig hebt als je naar hun herinneringen gaat daar zit een koffertje als je daarop klikt dan zie welke aandenkens je sim heeft.
Op iedere eiland hebben ze 10 tot 15 dingen die je sim wilt doen, ze geven meestal zelf aan wat ze willen doen (alleen sommige sims vinden groot poot eng :roll: ) als je vragen hebt over die aandenkens stel ze dan maar gerust want het is niet zo moeilijk om ze te krijgen.

Guest

Nooboo
1 Posts
met zo'n kaart kun je op vakantie naar eeen geheime plaats als je de persoon die daar is goed bevriend mee raakt vertelt hij je zo'n vakantiegeheim en die kun je thuis weer aan je vrienden vertellen :D

2748 Posts
een eiland geheim is de geheime lokatie die je alleen kunt vinden via een map die je sims kunnen vinden als ze schatgraven of tijdens een excursie, als je dan de optie kiest om naar een openbaar kavel te gaan zie je een ? staan voor het lot dat een geheim is, dat moet je voor alle 3 de eilanden doen dan heb je alle vakantiegeheimen ontdekt ;)

niet alle personen vertellen je iets, maar 1 persoon doet dat de andere 2 doen niks vertellen

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 10:57pm, edited 1 time in total.

2748 Posts
lol die andere kaarten kun je verkopen want je sim heeft er maar 1 nodig, die dingen leveren ook nog wat op :D

Nooboo
1 Posts
hallo mede simmmers, kunnen jullie mij vertellen waar ik die oude ninja master kan vinden in het verre oosten ?? ze wil graag reizen als een ninja , en ik moet ook nog een fotoalbum hebben , als ze dat fotoalbum heeft en als ze de ninja master ontmoet heeft dan heeft ze alle 45 vakantie aandenkens behaald, duz wie van jullie kan me vertellen waar ik dit kan vinden ,alvast bedankt greetz cruella.

2748 Posts
de ninja kun je op alle openbare kavels in het verre oosten tegenkomen, en als je hem vindt moet je ook nog eens snel zijn want hij verdwijnt weer snel.
het is dus veel geluk hebben om hem een keer tegen te komen.

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 10:58pm, edited 1 time in total.

2748 Posts
dat hoeft niet, ik kom hem ook vaak overdag tegen, bij mij komt hij vaak op het kavel waar dat wens huis staat en waar je ook mahjong kan spelen (ben ff de naam kwijt van het lot, maar speel tegenwoordig ook het spel in het engels)

Nooboo
18 Posts
Kweet nu ni ofthier al staat(Somewhere,Shame on me for asking)maar wat wil die grootpoot op zijn kavel beste vrienden worden volgens mij maar miss is het iets ander?Alvast thx
My Life Is Chiro!;):D;)And Harcore F*cking Jumpers!Kneel For Me Hitler!
Image

2748 Posts
met grootpoot (ugh stomme naam ) ben ik er ook nog niet uit, ik krijg wel altijd die herinnering als ik vraag of hij wilt intrekken.
b-tje raar als je grootpoot niet eens bij je wilt hebben wonen en alleen alle memento's wilt hebben.

• Stats