Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

hebben jullie ook vage dinge ontdekt in het spel?

Team Llama
277 Posts
Hier in dit topic kun je dinge neerzette die je ontdekt hebt maar best wel vaag vind,
zoals ik. ik heb ontdekt dat alle sims linkshandig zijn! een verklaring er misschien voor? :?:
:hart10: liefde is het enige wat meer wordt als je het met zn tweeen deelt :hart10:

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Wow daar heb ik dus nog nooit op gelet!!! Maar toch kan ik me herinneren dat t niet zo is, maar ik ga t eerst checken voordat ik iets zeg...
ImageImage

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 11:02pm, edited 1 time in total.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja idd! zoals bij inbrekers enz... zit je bijna op +100 ofzo, maar ze zijn geen vrienden hehehe :lol:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2316 Posts
Ik vind dat stom.... net als dat ik net een huwelijk heb verbroken omdat da simmeke vreemdgaat en ze dan erna beste vrienden wil worden :S
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
'k heb 't wel een keer gehad dat mn simmetje moest overgeven (ze was zwanger), maar ze kon ni naar de badkamer omdat iemand aan't fitnesse was, en dan kon ze er ni langs... stond ze daar te zwaaie op haar bene en heel de tijd haar hand voor haar mond en toen stopte 't... keek ik naar het toilet in de badkamer (waar ze dus niet stond omdat ze er niet geraakte) vuil was en er groene lucht uit kwam.. :huh: zoals dus gebeurt NA het overgeven -.-"
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2316 Posts
oh ja net als bij de sims 1 is dat als je dienstmeisje er niet in kon ging ze weer weg en was wel alles schoon en betaalde je gewoon... echt zo'n typisch sims 1 geval haha
ImageImage

Team Llama
277 Posts
het is ook zo als er zo'n dienstmeid komt en ze heeft niets te doen, gaat ze door het hele huis heenlopen en dan uiteindelijk moet je der betalen..
ik kwam er ook achter, dat wanneer je sims gaan schuifelen en de vrouw zwanger is, dat haar buik ineens verdwenen is in die man met wie ze schuifelt XD
:hart10: liefde is het enige wat meer wordt als je het met zn tweeen deelt :hart10:

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
oke dat is vet vaag dat zijn echt van die progameer foutjes wheh grapig
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol, dat is me nog nooit opgevallen van die zwangere vrouw die schuifelt... Ik heb het dan ook nog nooit samen geprobeerd.. Toch eens doen :p

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 10:51pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 10:49pm, edited 1 time in total.

Team Llama
277 Posts
dat is echt grappig om te zien, gaat ze nog een keer bevallen houd ze der handen op een buik die er niet meer zit:P

1056 Posts
misschien heel laat maar ik wilde niet onnodig nog zo'n topic aan maken dus ik zeg het maar hier en laat.

wisten jullie dat als een sim vrouw de romantiek wens heeft en dan met bijv. 10 verschillende sims o jaa wil doen ze dan een s.l.e.t. is

• Stats