Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 2 Op Reis aankondiging

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
misschien is dat zo'n geiser of zo, van die hete water baden, btw op de engelse officiele site stond nog meer heb ff dat stukje vertaald:

Reis naar 3 droom locaties - Iedere lokatie heeft unieke landschappen en lokale inwoners, zoals een Fire Dancer (vuur danser) en Ninja, die je sims kunnen ontmoeten en dingen van kunnen leren. Probeer de lokale keuken en bewonder de culturele landschappen wanneer je sims deze nieuwe locaties verkennen.

Stuur je sim op tour- boten met glazen bodem, avontuurlijke reis, en andere excursies zijn nieuwe leuke activiteiten voor je sims, misschien zit er zelfs een verrassing bij!

Koop of vind unieke items - Shop voor unieke objecten die je alleen kunt vinden tijdens je reis, bijvoorbeeld zeldzame juwelen die ze kunnen dragen of mee nemen naar huis. Loop tegen geheime locaties aan, verzamel schelpen op het strand of vindt schatten.

Verblijf in nieuwe reis accommodaties - Je sims kunnen verblijven in luxe suites of spaar geld uit en kies voor een gezellige logies. Je sims zullen het comfort van room service waarderen, of verwend worden in de spa en meer

(starrats heeft deze info gevonden ik alleen vertaald)

SNW Webmiss
14293 Posts
Hip :D Het idee van de unieke items vind ik ook wel leuk :D
Kan niet wachten op meer screens :p

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
SNW_Rosana wrote:Overigens... dat water daarachter die tent, met die stenen... Dat is geen zwembad volgens mij en ook geen gewoon water... plus er komt stoom bovenuit... Ook nieuw denk ik?

ja, 'k denk ook dat het een soort warm water bron is zoals Moggy al zei :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Image
When you help others, you can't help helping yourself

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Lijkt mij ook zeker een leuke uitbreiding, ik kan nu alles normaal spelen (voorheen liep het nog wel eens vast als ik naar de stad wou :S) dus ben benieuwd
Image

Gnome Collector
79 Posts
SNW_Rosana wrote:Dat dacht ik ook te zien ja (camera)

Overigens... dat water daarachter die tent, met die stenen... Dat is geen zwembad volgens mij en ook geen gewoon water... plus er komt stoom bovenuit... Ook nieuw denk ik?
misschien is het een soort wildwaterbaantje, teminste een nieuw onderdeel bij zwembaden, het lijkt iniedergeval warm water. Ik ben benieuwd!

SNW Webmiss
14293 Posts
Het doet denken aan zo'n spa-achtig iets. Ik vraag me af wanneer we meer screens te zien krijgen (waarmee het dan misschien ook duidelijker wordt) :)

3779 Posts
ik denk dat het zo'n natuur, stoombad gedoe is... zo'n natuurlijke spa
en die man heeft gewoon een slijpding voor dat hout in zijn handen...
Ik mis Sims Vakantie, dus ze doen hier goed aan =D hoop dat ie snel uitkomt
Image

back... on full speed

SNW Webmiss
14293 Posts
@Wicca: Nu je het zegt :o ik vind het een misleidende screen, het lijkt net of hij foto's aan het maken is, maar ik zie nu pas de 'spetters' van iets er omheen daar.. :s

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, idd nu jet zegt, leek idd op een camera... maar wel raar dat je dan groene spetters krijgt... ik zou meer denken oranje ofzo.. allé ge weet wel
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou misschien is de schors groenig en niet bruin/oranje... En als ie dan iets eraf schaaft ofzo (daar vind ik t toch ook wel op lijken) dan komen die stukken eraf... ofzo :uhm:

Just ignore me :p

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
hahaha lolz, nee ik was aant denke als je zo dinge ziet geslepen worde op tv ofzo, dan komt dr tog zon oranje vonke af... (simpel uitgelegd) ??? ja tog??? *kijkt onzeker rond*
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Met zo'n slijptol...

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image

2617 Posts
4 nieuwe screens gevonden op thesims2.co.uk
er zitten leuke dingen tussen :D

Image
Image
Image
Image

• Stats