Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

17 items x 20 kleuren = 340 (keuken)recolors...

Servo's Slave
119 Posts
Oeh,, maar weet iemand waarom ik die plaatjes hier niet zie?
xx

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat is vreemd, want hier doen de plaatjes het wel. Zijn het alleen die plaatjes uit dit topic die het niet doen? :s

Servo's Slave
119 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind het echt maf... zijn er meer mensen die er last van hebben?

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Ik vind de downloads ook zeker mooi, zijn ze toevallig al online? Ben net weer terug van een lange tijd weg geweest namelijk, en de sims moet opnieuw geinstalleerd worden dus heb helemaal niks meer hahaha
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee, ik zou ze eerder online zetten maar daar kwam het een en het ander tussen... Ik ga ze nog wel uploaden, dus hou SNW gewoon in de gaten (de frontpage) en dan zie je ze vanzelf verschijnen :D

Er staan natuurlijk wel al een hoop andere downloads online die al die tijd al online staan :) dus genoeg te downloaden :D

Nooboo
9 Posts
Karrie wrote:echt SUPERVET!! :schrik: die donkerblauwe keuken is zoooo mooi... :cupido1:
die schilderijen zijn ook errug mooi!

Ik ben het ZO met je eens, waar kan ik die kopen voor mijn eigen stekkie?

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Echt heel heel heel mooi! Dat maakt je huis nog eens chique zeg.. die roze keuken vind ik ook echt zeer tof! Zou bijna een huis van snoep willen maken! Krijgt spontaan zin in een lollie :candy: :woot:
ImageImage

• Stats