23 posts
• Page 1 of 2
17 items x 20 kleuren = 340 (keuken)recolors...
Ik was gister en vandaag bezig met nieuwe recolors en ik wou jullie in dit topic alvast lekker maken
Ik heb zo'n beetje elk item uit de keuken gepakt en gerecolored in 20 hippe kleurtjes... Ik laat er hieronder 7 zien. Niet alle items staan erop, ik heb een beetje gevarieerd op de screenshots en sommige items staan niet eens erop. Maar ik wil graag horen wat jullie er tot zover van vinden en of jullie het dus graag (sneller) online zouden zien. Ik heb wel een schema af te werken dus ze komen niet morgen al op de website, maar als er vraag naar is, zal ik het wel sneller inplannen 
Hmm, vandaag en gisteren 340 recolors gemaakt, ik ben echt kapot, maar ik hoop dat het de moeite was.
Oh ja, de telefoon die kan wel in het geheel in een andere kleur, maar dan moet je hem eerst door een Sim laten oppakken en dan een andere kleur geven, want in de bouwmodus gaat dat niet zo direct, vandaar dat ze er funky uitzien...

Meningen graag

Hmm, vandaag en gisteren 340 recolors gemaakt, ik ben echt kapot, maar ik hoop dat het de moeite was.
Oh ja, de telefoon die kan wel in het geheel in een andere kleur, maar dan moet je hem eerst door een Sim laten oppakken en dan een andere kleur geven, want in de bouwmodus gaat dat niet zo direct, vandaar dat ze er funky uitzien...

Meningen graag

Last edited by Rosana on Jan 15, 2008 10:38am, edited 1 time in total.
zohooo iemand is een bezig bijtje geweest...
mooi!! die schilderijen vindk ook geweldig trouwens! 

Deze smiley's worden gepromoot door Tamara:

Die zijn gaaaaaaaaaaaaaaf

When you help others, you can't help helping yourself
Wow Rosie, heel mooi. alweer.
!

Woooww ,, super ! echt waar hééééél mooi !

Netjes hoor
Dus waneer wordt je binnehuisarchitecte? 

ik kan er niks anders aan toe voegen wat iedereen bovenstaand er over zegt!
Just love them
Just love them

back... on full speed
-verwijderd-
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 11:50pm, edited 1 time in total.
uh,, ik kan ze niet zien..:O
ROSANA IK HEB EEN DRINGENDE VRAAG ,,
wat meot je downloaden want ik heb de spullen die blauw zijn
-verwijderd-
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 11:39pm, edited 1 time in total.
JE MOET LEZEN ALS ER EEN BESCHRIJVING BIJ DE DOWNLOADS OP DE HOOFDPAGINA STAAT, IN PLAATS VAN IN CAPS TEGEN MIJ TE SCHREEUWEN DAT JE IETS NODIG HEBT!!!ROSANA IK HEB EEN DRINGENDE VRAAG ,,
anders reageer ik gewoon niet...
23 posts
• Page 1 of 2
-
- Stats
-
-